2009.01.23. 22:10| Szerző: Chipie

merthogy a gyereknek alakul a humorérzéke, és azt most megmondom, hogy ugyanolyan rettenetesen cinikus és mocsok beszólásai lesznek, mint a drágalátos apjának :-)

Történt ma ugyanis, hogy elmentünk a boltba, és kifelé jövet csoszogott velünk szembe egy öreg néni bottal a bejárat felé, mire az én kisfiam lazán megjegyzi (hálistennek a néni nem hallotta):

Ez a veterán autó se biztos, hogy elér a célig...

Hirtelen azt sem tudtam hogy most röhögjek, vagy nyakonverjem, rászóltam, hogy hé, nem szemtelenkedünk öreg nénikkel - és kimagyarázta!!!! Mert mindent kimagyaráz, ez is apai örökség, hogy hát ő csak arra gondolt, hogy a veterán autókban öreg alkatrészek vannak, és a néni csontjai is már biztos olyan régiek és kopottak, és azért kell lassan mennie, blablabla.

:-)))))

Címkék: pömpöllér szájak  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr29898583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mellike 2009.01.24. 16:25:12

Hihihihihihi. Jó fej. Nem tudom, de én ilyenkor azért baromi büszke vagyok....:)))) Ez kb. olyan, mint amikor a kicsi az esti alváskor közölte az apjával nagyon behízelgő, kedves hangon, hogy: Kis, buta malac vagy... Apja röhögőgörcsöt kapott.
süti beállítások módosítása