2009.01.21. 13:14| Szerző: Chipie

Hogy idézzem Szily Lászlót, a gyerekek téli influenzája egy lázzal, köhögéssel, orrfolyással, és egy nagyobbfajta készpénzmáglya elégetésével járó tünethalmaz. És ez így van. :-)

Pömpöllér benyalta ugyanis az aktuális köhögős vírust, sípol a tüdeje, mint állat, a kicsik is kezdik a taknyozást, dráma nincs, doki látta őket, csak logisztikailag vicces a folyamatos ilyen csepp, olyan szirup, orrszívás, orrfújás, ezzel kenés, azzal bedörzsölés, az meg, hogy a patikában mennyit hagytunk ott erre-arra, már a meseszerű kategória.

 

És mindennek tetejébe az én édes szép kicsi lányom egy közepes összeveszés végső érveként a fejemhez vágta, hogy POFA BE! mire én gyakorlatilag seggreültem, hogy honnan szedi, mert ráadásul tökéletes helyen és időben használta, én meg csak kamilláztam. Na de félelmetes logikámmal rájöttem, hogy csak egyetlen embertől hallhatta ezt, és csak egy bizonyos időben, méghozzá a drágalátos testvérbátyjától, aki persze előttünk nem mond ilyeneket, de ezek szerint este, villanyoltás után, amikor kettesben maradnak a gyerekszobában, és Lujzi, aki a papagájok zömével ellentétben hajlamos a sötétben  való csicsergésre, zavarja az ő nagyszerű testvérét, ezt kapja az arcába, gondolván, úgyse halljuk.

Deccvatájkóll csúnya bukta, most volt nagy lelkiélet, hát majd meglátjuk, gyanítom, nem ez az utolsó alkalom, hogy megpróbálja átverni a fejünket.....:-/

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr83893329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.01.21. 13:17:09

Hát na. Ilyesmi bizony elő szok fordulni.

Check 2009.01.21. 14:46:01

Bizony, h nem az utolsó, én már folyamatosan résen vagyok, a fogmosás, fürdés, zongoragyakorlás elbliccelésének, eldugott ennek-annak, csokoládé-szublimálcióknak stb. tucatnyi próbája van, és gyanítom, hogy vannak esetek, amikor észre se veszem mikor estem át a palánkon... (Mert a szülők elég hülyék tudvalevőleg, de sohasem fölösleges ellenőrizni, h mennyire azok...)

Jobbulást nektek!

Kiss Mama 2009.01.21. 19:39:30

jaj, jobbulást. el sem tudom képzelni, hogy három gyerek háromszor annyi aggódás? én majdnem rámentem az első kripliségre...

Chipie 2009.01.21. 22:10:43

Kiss Mama, köszi, mondjuk most éppen aggódom én is, mert Pömpöllér rohadtul belázasodott, az előbb mentem fel hozzá, ájultan alszik, és a kazán hozzá képest ipari tanuló :-((

Kiss Mama 2009.01.22. 07:51:07

mi a helyzet a legnagyobb legkisebbel? lázas még? és a többiek?

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.01.22. 08:15:04

JObbulást, szegény Pömpöllér!

zsu001 2009.01.22. 10:58:07

En egyszer leultem ismeros gyerekek melle meset nezni, es abban hallottam a pofa be-t, majdnem kiestem a kanapebol. Ugyhogy meg az is lehet, hogy nem Pompoller a ludas... Mindenesetre gyogyuljon meg!

mgabi74 2009.01.22. 20:31:04

...a pofa be-ről jut eszembe: pár éve ment a TV-ben egy macis rajzfilm, inkább csak hallgattam, mint néztem. Abban hangzott el, (a kismackó mondta apjának): "most már ba....tod Papa!". Erre felkapta a fejét a család körülöttem, hogy "tényleg ezt mondta???" :) Mert ha nem, akkor mi az, ami hangzásban ennyire hasonló? :))

ildiko78 2009.01.23. 16:57:30

ez a durvább változat,nálunk "nem beszél!" a 28 hónaposomtól, mindehhez még a tenyerét is mutatta, hát majdnem seggre ültem, ja és magától találta ki

(Pömpöllért meg testvérféltékeny, legalábbis ha panaszkodom a védőnőnek ő mindenre ezt mondja)
süti beállítások módosítása