2009.01.09. 11:39| Szerző: Chipie

feminista bejegyzés következik, pedig alapvetően nem vagyok az a szüfrazsett-típus, de a tények azok tények, nem tudok tőlük elvonatkoztatni, és az például tény, hogy amíg a két fiam eddig nem jelentéktelen károkat okozott a környezetében, hogy csak azt említsem például, amikor Gaz Pömpöllér háromszor borította fel az apja (szerencsére) kisebbik motorját, egyszer magára, a másodiknál letört a motorról a gázkar meg a pedál meg a tükör, a harmadiknál a hátsó lámpaszerkezet, nem forintosítanék, meg amikor kincskereső térképet karcolt a feketemetál kocsi hátsó ajtajára jó sok X-szel, meg amikor lerántotta a tíz centi vastag üveglámpát, meg amikor egyetlen rúgással eltalálta szivacslabdával a doki rendelőjében a csilivili karácsonyi üvegdíszt, meg amikor kétszer egymás után törte be a szobája ajtaját fakockával, amikor háromszor törte le a zuhanyrózsát a helyéről, míg végül negyedjére feladtuk és azóta sem vettük újat, majd ha megnőnek jelszóval, és hogy el ne feledkezzek kisméretű, de lelkes tízhónapos követőjéről, aki eddigi rövidke pályafutása alatt is sikeren letépte a számítógép elejét, eltört két hangfalat, két kerámia sütőedényt meg egy porszívócsövet, szóval ezekkel a tényekkel szembe, amik így elsőre és hirtelen az eszembe jutottak, a lányom esetében nem tudok semmit sem állítani, talán csak a sok hajcsatot, amit venni kell a hajába. :-)

szóval így konklúzíve a pasik elég kártékonyak, hangosak, és mindig csinálni akarnak valamit, de szeretjük őket.

de vehetjük akár a tegnap esti banzájt is, szerintem eléggé előrevetítette a jövőt, amikoris mi, nők járunk majd folyton közbe diplomáciailag a kakaskodó pasik között. Mert tegnap is egyedül voltam este, lévén már megint nyikorgott valaki a müpában, és egyszerre vittem fel a hármast aludni. Amíg a nagyoknak meséltem, addig Gergő remekül elvolt, mindössze a fullos gardróbszekrényből pakolta ki és szórta kupacba az összes nyári ruhát, node sebaj, mese végetért, mindenkit betakargattam, megpuszilgattam, elláttam ezzel-azzal, cumival, báránnyal, vízzel, mittomén, villanyt lekapcsoltam, és vittem Gergőt altatni a másik szobába. Hamar el is aludt, a másik szobában is néma csönd és sötétség, pedig ilyenkor még sutyorogni szoktak, hmm, mondom, de jó, már el is aludtak. Aha, persze, megyek le, hát lent randalíroznak, pontosabban Gaz Pömpöllér, aki rá van kattanva a számítógépre, hiába van teljes tiltás, ha csak esélye van, stikában odasurran és szanaszét nyomkod és kattintgat mindent, most is meg volt már nyitva vagy tizenöt ablak összevissza, ideges lettem, leteremtettem, mire persze Mr. Önérzet véresen kiakadt, és ilyenek ordibált nekem, hogy nem én vagyok a világ ura, mire muszáj volt bemenni a vécébe röhögni, de aztán persze tovább veszekedtünk, én mondtam, hogy ha ennyire nem álmosak, hogy le bírnak jönni este kilenckor számítógépet buzerálni, akkor legyenek kedvesek összepakolni a sok legót meg minden szemetet, amit szanaszét hagytak, persze azt már nem akarta, bebújt az asztal alá és ordított. Mindeközben Lujzi, cumival és báránnyal szép csendesen pakolt, időnként bebújt az asztal alá ő is, és megsimogatta a bátyját, és ahogy hallottam, békítőleg sutymorgott a fülébe, hogy deje, pakójjá, nyugalooom, nyugaloom, semmibaj, dejeszépen, jóó? Deje, vedd föl az autót, deje, jó?

Iszonyú aranyos volt - persze azért árnyalta magáról a képet, mert amikor végre rend lett, báty iszkolt föl aludni, ő viszont odacsicseregte nekem, hogy nem alszik, és hát nem is, és ha megpróbáltam szelíd erőszakkal a szobájuk felé tuszkolni, azonnal pörzsöltmalacvisításba kezdett, mert tudta jól, hogy nem akarom, hogy a tesói felébredjenek, így hát lent maradtunk mi ketten, minden lámpát lekapcsoltam, csak a tűz lobogott a kandallóban, és a kislámpa, ami mellett olvastam, gondoltam, így hátha hamar elunja magát, ée elmegy aludni, hát nem, békésen molyolt a félhomályban még egy órát, míg egyszer csak ásított egy óriásit, és közölte, hogy akkor elmegy aludni, jójszakát anya.

Kész vagyok. :-D

Címkék: gergő pömpöllér lujzibujzi  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr92867133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.01.09. 13:31:36

Rém-aranyos kislányod van, hát igen, a nők bezzeg! ..... :D

napocska74 2009.01.09. 21:19:29

Átküldhetnéd rendetrakni meg arc cirógatni, meg mutogasson a kis csipesz ujjával mert aztat úúúgy szeressük

norkaa 2009.01.09. 23:07:16

Ezt a posztot feltétlenül megmutatom az uramnak.

buboreek 2009.01.10. 20:39:49

Szupi poszt!
De amiért kommentelésre szántam magam (és regisztrálásra ;o) )az egy tipp Pömpöllér számítógépes tevékenysége ellen. Persze ha windows oprendszert használsz. Továbbá, mielőtt a lényegre térnék, remélem érthető lesz, mert az én windowsom cseh, és nem tudom a pontos magyar kifejezéseket ezáltal.
Szóval a start menüben valahol megkeresed a felhasználót és jelszóval véded. (Azt kell elérni, hogy ha kapcsolod be a gépet kérje a jelszót.) Utána pedig szintén a start menü - beállításokon keresztül megnyitod azt a helyet ahol a képernyőkímélő beállításai vannak, és ott van egy olyan lehetőség, hogy ha bekapcsol a képernyőkímélő, szintén kérje a jelszót mielőtt visszaáll, meg érdemes levinni a képernyőkímélő bekapcsolási idejét 1 percre. Mi is ezt praktizáljuk mióta a fiam megtanulta használni az egeret. Kicsit idegesítő, a napi x jelszópötyögés, de nem annyira mint az összevissza átrendezett asztal és elállított gép.
Remélem segítettem. Ha nem bocs a zavarásért! ;o)

Chipie 2009.01.10. 21:18:11

Buboreek, abszolúte segítettél, mindjárt ki is próbálom, sokkal szívesebben gépelek jelszavakat, valóban, mint hozom helyre az őskáoszt az asztalon :-)))
Köszönöm szépen!
(azért megnéznék egy cseh windowst muhaha :-)))

Mellike 2009.01.12. 18:22:45

Ismerős a helyzet. Két fiam van, a lakás pedig romokban. Én is úgy vagyok vele, hogy de jó lenne egy szép kanapé, szekrénysor, konyhabútor, székek..... aztán ha eszembe jut, hogy nálunk a mindennapos jelszó az, hogy "Majd apa megcsinálja"... Fel sem tudnám sorolni, hogy mennyi mindent tettek tönkre a fiúk az elmúlt években. A mérőszalagok tömkelegét, autók százait, órákat, elemlámpákat, mindent ami a kezükbe kerül. És persze előbb utóbb minden a kezükbe kerül:D

Chipie 2009.01.12. 20:35:25

BUBOREEK! ISTEN VAGY! :-)
Köszönjük, megcsináltuk a jelszavas képernyővédőt, és a gyerek úgy pattan le róla, mint kecske a gumikáposztáról, teljesen csalódott, tegnap még álldogált és nyomkodott mindenféle gombokat a jelszó helyére, de mára már belátta, hogy felesleges és unalmas, ó jeeeeee.

Mellike
ugye ugye
és én se soroltam ám fel, hogy a skacok jólnevelten induló gyerekszobája hogy néz ki......le van tépve a szekrényajtó, amit sokadjára már nem fúrt vissza apa, le van szedve az ablakról meg a teraszajtóról a belső kilincs, mert folyton kinyitotta, le van szakítva a karnis, függöny nuku, fal összefirkálva, ajtó alja szigszalaggal rögzítve, tök gáz :-)))))))
pasik.....

Mellike 2009.01.12. 21:15:21

Ó, a karnist már évek óta nem raktuk vissza:)))
Testvéremék amikor építkeztek, áthozott egy szuper betonragasztót, azzal atombiztosra beragasztotta a karnis egyik felét. Persze, hogy 2 nap múlva leszakították a másik felénél.:) Azóta apjuk nem rakta vissza, megértem. Én is unnám már a 10. után:) Pedig olyan szép sötétítőt vettem:(
Én a sérüléseiken vagyok kiakadva. Nagyfiam amit az elmúlt 7 év alatt művelt... 2 kulcscsonttörés, egyszer felrepedt a feje, azután pár éve beleesett a roller nyelébe, és egy szilánk ment az arcába, a luk még mindig megvan és most leesett egy körme, úgy beütötte biciklizés közben stb... Ezek mellé jönnek persze a szokásos vírusok, meg az éves rendszeres műtétek. Na meg nyáron hogy néz ki a térdük...

Ja, és egy link, minden fiús anyának, akinek a fia azzal nyúzza egyfolytában, hogy "Anya, hajtogassunk repülőt" Nagyon egyszerűek, de tényleg jól repülnek:
kefi.hp.infoseek.co.jp/5151/

buboreek 2009.01.16. 20:20:32

Igazán nagyon szivesen! ;o)))))A cseh windows nem nagy kunszt itt Szlovákiában, meg a szlovák mozilla, és ehhez egy magyar MSN. ;o)
süti beállítások módosítása