2008.12.02. 21:11| Szerző: Chipie

határozottan javuló tendenciát mutat a szociális szokások terén, válogatás nélkül mindenkire vigyorog, de valami rettentően, és egyre jobban elvan, van, hogy azon kapom magunkat így napközben, hogy a két kicsi másfél órája elszórakoztatja magát egy hang nélkül. Demolitionboy vígan jön-megy a lakásban, gazficokoskodik, továbbra is mindent leránt, szétszed, megesz, újabban úgy csapkod, mint akinek fizetnek érte, ha meglátja a tesóit, hangosan röhög, ha engem, vagy az apját, bekapcsolja az ezerwattos grübedli-bájvigyort, és rohamoz, elalvás közben simogat ahol ér, de a legviccesebb továbbra is beszéde, ugye most a BBABBABBA  a sláger, amit úgy állít elő, hogy pusztulunk a röhögéstől, mert ha az ember azt mondja neki, hogy babbba, akkor látszik, hogy összeforognak az agyában a kerekek, picit töpreng, iszonyúan összpontosít, majd elkezdi nyitni-csukni a kis száját, hogy meglegyen a ritmus. Ha az beállt, és stimmel, nyit-zár, nyit-zár, nyit-zár, na akkor rátekeri a hangot, és egyszercsak kijön belőle is hogy babbabba, és akkor mindenki rettenetesen boldog és röhög, a művészurat is beleértve :-))

Hihetetlen zabálnivaló kismanó, az apjának lesz igaza, azzal nyugtatott, amikor keseregtem, hogy még ilyen rettenet nyűgös gyereket nem láttam, hogy higgyem el, lassan kinövi ezeket a kisbabás nyűgöket, mint hasfájás, fogfájás, stb, és akkor belőle lesz a legtündéribb gyerekünk, hát van benne valami.

Címkék: gergő  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr86800469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci 2008.12.03. 09:07:17

Másfél óra? Riszpekt!

csibie 2008.12.03. 09:41:12

Lehet tényleg ő lesz a legszelídebb gyereketek és kinőve a babásnyűgöt sokkal könnyebb lesz vele, mint a nagyokkal.

Én most azt látom, hogy a Kicsi olyan, mint egy hisztis lány. És látom a sötét jövőt, hogy ez dackorszakosan nem üvölteni és földönfetrengeni fog hanem hisztizni. Ááááá. (még mondják azt, hogy minden nevelés kérdése..ja)

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.12.03. 10:55:33

Jó, hogy jelentkeztetek, már aggódtam! Továbbra is édes zabálnivalók.

KissMama · http://www.mamarchivum.freeblog.hu 2008.12.05. 21:39:05

hihetetlen, de végre eljutottam ide, illetve eljutni szoktam, csak írni nincs erőm. nem tudom, hogyan lett egy nyugis péntek estém, de ezt most kihasználom, hogy leírjam: imádom a gyerekeidet, a sztárvárzostól a hisztisen át a mászós-járósig :) egyéniségek egytől egyig, ahogy az anyjuk. öröm idejönni olvasni, mit öröm, térdcsapkodós röhögés. köszönöm!

Chipie 2008.12.07. 09:05:46

KissMama :-))))
örülök hogy sikerül vidám perceket szereznem :-)
Ti nem akartok tesót a fiatalúrnak, hogy nagyobb legyen az átlag hangerő a házban, ha már ő ilyen kis nyugisra sikerült? :-))

KissMama · http://www.mamarchivum.freeblog.hu 2008.12.07. 09:27:40

Chipie, küldtem neked mikulás videót, megkaptad?
mi is szeretnénk tesót, persze, csak a doki szerint minimum egy évet most várjunk azért. de már a fele letelt! :)))

Chipie 2008.12.07. 23:20:15

Megkaptam, röhögtem nagyon, válaszoltam! :-)
süti beállítások módosítása