2008.11.15. 12:48| Szerző: Chipie

és akkor arról még nem is beszéltem, hogy letiltottam a gyerekemet a számítógépről, mert a múlt héten megengedtem neki, hogy a lego oldalon megnézegessük együtt a starwarsos izéket, na ez oda fejlődött tegnapra, hogy a gyerek teljesen önállóan behozza a legooldalt, és mindenféle videókat meg játékokat elindít rajta bakker, érzem mélyülni a generációs szakadékot, és mivel se azt nem szeretném, ha két hét múlva megállna a fekete kocsi a házunk előtt, mert a gyerek meghackelte a pentagon oldalát, se azt, ha a gyerekből az ígéretes kezdetek ellenére egy albínó gyík lenne, akinek a buli netovábbja a háromnapos lan-party, így teljes letiltás van a gépről, de egyébként félelmetes, hogy mennyire könnyedén és ripsz-ropsz ráérzett erre a dologra, hiába na, a huszonegyedik század gyermeke. Az utolsó csepp egyébként az volt, amikor hozta megmutatni, milyen szuper birodalmi lépegetőt rajzolt, majd könnyedén megkérdezte, hogy anya, ugye ezt is berakod a blogodba? :-)

Címkék: pömpöllér szájak  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr36770174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehbien 2008.11.15. 14:20:04

Na, ja, várom a rajzot!
A gép amúgy nagyon elkapja őket, és iszonyatos mennyiségű időt tud elvenni. Jól tetted, hogy zároltad.

Üvegkocka 2008.11.15. 14:47:41

Rajzot!!!!! :-P

csibie 2008.11.15. 21:22:10

megint csak ámulok, hogy mennyivel okosabb Pömpöllér, mint a fiam. Már sokszor bekapcsoltam neki a gépet, hogy együtt nézzünk valamit, de fogalma sincs, hogy mit és hogyan kéne csinálni vele.

Chipie 2008.11.15. 21:29:41

Szerintem ennek inkább örülj, ez abszolút nem azt jelenti, hogy butább lenne mint géza, másfelé érdeklődik. Én kicsit kitoltam volna nálunk a számítógépezést, de egyébként egész jól leállt, még idejében elkaptam :-)))

rajzot majd holnap, fotóznom kéne..

csibie 2008.11.15. 22:06:03

Nem csak a gépről van szó, de Géza tényleg sok mindenben jóval előrébb van, mint az enyém.
Az enyém csak azzal lóg ki a sormintából, hogy borzasztó sok energiája van és minden rosszasságban benne van bármennyire is próbálom lefárasztani.

Chipie 2008.11.15. 23:17:31

én azt hittem ez a sorminta :-))))))

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.11.17. 07:53:24

No kérem, hát hol az a lépegető?!
süti beállítások módosítása