2008.11.12. 16:34| Szerző: Chipie

Van egy kisfiú az oviban, gyakorlatilag fullos szókinccsel - én röstelkedek néha - és persze az összes fiú eltanulta tőle, a gyerekem is néha olyanokkal állít haza, hogy csak lesek. Ma az oviból hazafelé viszont próbált bűbáj lenni, és közölte:

Anya, én soha nem fogok a márkóra hallgatni, és nem fogom tőle eltanulni a csúnya beszédet, főleg nem azt, amelyik GE betűvel kezdődik!

Még jó hogy sál volt rajtam, bele tudtam röhögni észrevétlenül :-DDDD

Címkék: ovi pömpöllér szájak  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr34765499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocorgo 2008.11.12. 17:53:50

3 éves uncsitesó, nagyon-nagyon nagyot akart mondani anyukámnak:

- Nani, én úgy, úgy úgy u-u-u-u-u-u-u-uúúgy (dadogva, kereste a megfelelő szót) szeretlek, mint a picsa!


Senki nem tudja honnan szedte, akkor még oviba nem járt, otthon pedig nem beszélnek csúnyán....

ehbien 2008.11.16. 10:57:05

:-)
Én azt mondtam anno a kölyöknek, hogy tudom, ez a fiúk közt megy, és OK, mert rangsor, meg moinden, de a felnőttek (különösen az óvó- és tanító nénik, pláne a katolikus rokonság) nagyon nem szeretik, szóval előttük ne...
Működött, működik. Az is igaz, hogy valahogy ő jóviseletból mintagyerek.
:-/

ehbien 2008.11.16. 19:33:12

Persze minden, és jó magaviseletből, bocs.
süti beállítások módosítása