2008.10.26. 21:11| Szerző: Chipie

Kééész van a gyerekem, útjára indult nálunk a Star-wars-mánia, ma este kollektíven megnéztük az első részt, mármint a régi elsőt, ami tulajdonképpen a negyedik, hát a csávó kész volt, végig az ölemben ültek, én meg magyaráztam ötezerrel, iszonyúan élvezte, a végén, amikor Lúk Szájbunker (eleinte így hívta :-)) sikeresen felrobbantotta a gonosz űrállomást, ugrabugrált örömében, hogy Tudtam! Tudtam! :-)

És természetesen azóta ő Luke Skywalker csobánkai reinkarnációja, már régebben kapott a nagyapjától egy x-szárnyú repülőt, benne egy fél centis Luke-kal, meg egy három milliméteres R2 droiddal (azóta gondolatban párszor már elbeszélgettem a játék legyártójának édesanyjával egyébként, amikor a zokogó gyerekkel együtt vadásztuk a rohadék kis szarokat a kanapé alól, aki tudja mit jelent egy három milliméteres szürke kis bigyót előtúrni három gyerek összestócolt játékai közül, az érti mire gondolok :-), namindegy, ez a repcsi most a number one, egész este itt berregett vele, apja volt a vadászrepülőkkel, én alakítottam (felettébb hitelesen by the way:) a halálcsillagot darkfaterestül, Lujzi természetesen a kakaóscsigasérós hercegnő volt, és ő is hozzátette a maga tup-tup-ját az akciódús estéhez, nagyon királyság volt. Imádom a kölkeimet. :-D

És most lehet átírni a karácsonyi bevásárlólistát :-))))

Címkék: pömpöllér lujzibujzi  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr98733302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.10.27. 12:20:46

Zsenci az én barátom!!!! (Bár ma simán elment mellettem az óvodában, igaz, jól be volt bugyolálva, hiszen motoron érkezett.)
Egyetemen vizsgaidőszakokat nyitottunk úgy, hogy a 3 (akkor még csak 3) részt egyvégtében lejátszottuk.
Coooool...

Chipie 2008.10.27. 12:28:42

Mi is pont azt állapítottuk meg este, hogy hiába 30 éves, ez a film ma is üt, és hibátlan, tudnék sorolni pár scifit, amik már 2000 után készültek, és sokkal de sokkal gagyibbak.
ja és amin szétröhögte magát a gyerekem, az a wuki, meg hogy elmagyaráztuk neki, mi az hogy hagyd nyerni a wukit :-)))) (bár lujzi lemacizta szegény Chewbaccát :-)

napocska74 2008.10.27. 16:49:01

Én már bevásároltam a kölököknek a fergeteges csapatot és mobiljaikat karácsonyra. De milyen rohadt drágák!!
süti beállítások módosítása