2008.10.25. 17:32| Szerző: Chipie

Mert minden jel arra mutat, hogy a család kiskorú tagjai orv és galád összeesküvést szőttek a kikészítésemre, és elég jól állnak, az a helyzet.

Tegnap ugyanis - egy igen hosszú és fárasztó nap után, amiben volt  összeveszés, kibékülés, nemalvás, hisztiroham, egymásrugdosás, játékegymáskezébőlkirángatás és Gergőnemaludnihagyás, végre este nyolckor mindenkit bepasszíroztam az ágyába, majd lejöttem, elégedetten hátradőltem, de még az igazi mély sóhajtás ki sem ért a tüdőmből, Gergő már felordított, így rohanhattam föl csicsijababájázni a kis Hulkot, tíz perc és visszaaludt, betakartam, lejöttem, leültem, megint felordított, megint felloholtam, megint visszaaltattam, és ezt így még eljátszottuk még kétszer, mire meguntam, és lehoztam. Itt lent ordított még egy bájos 40-50 percet úgy hogy halványlila fingom nem volt, hogy mi baja van, levetkőztettem, felöltöztettem, meglázmérőztem, etetni próbáltam, lerakni, felvenni, ringatni, tologatni, akármi, ő elszántan ordította bele a világba, hogy szar az élet. Háromnegyedóra múlva a jóisten tudja mitől, de megnyugodott, és rögvest előtört belőle a partiállat, vigyorogva jött-ment a nappaliban, rágcsálta a kábeleket, és minden altatási kísérletnek ellenállt egészen éjfélig, amikor már kezdett nyűglődni.

Na ekkor lépett színre a kettes számú szereplő, Puncilla, aki pontban éjfélkor megint elkezdett ordibálni, hogy anyaanyaanyaanya, felbaktattam hozzá, miközben Gergő itt lent nyomta a szirénát, megsimiztem a buksiját, megpróbáltam meggyőzni arról, hogy aludni KELL, és mindenki alszik ilyenkor, még a királylányok is, persze ő csak tutulta hogy ő nem akar, majd húsz perc után nemes egyszerűséggel otthagytam, hogy átadhassam magam annak az élvezetnek, hogy sztereó vonyítást hallgatok hajnali fél egykor, egyiket élőben, másikat a bébiőrön keresztül, miközben a neten a repülőgép-menetrendet böngészem a Maldív-szigetekre.

A nagy összeesküvésben csak Pömpöllér lett a galád törpék árulója, végigszunyálta ugyanis az egész bulit, gondolván, ő megtette a magáét nappal, és valóban.

Fél kettőre végre elaludt az egész rinyáló bagázs, én meg ruhástul felborultam a kanapén, és tudtam, és tudtam, és tudtam, hogy hajnali ötkor fogok megint kelni, és azon gondolkodtam, hogy kinek kell ilyenkor benyújtani a felmondásom?

Címkék: triumvirátus  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr37731302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nanyu 2008.10.25. 19:00:02

valami volt tegnap a levegőben az én kettőm is hajnali 3ig nyomta felváltva, mondjuk legalább 9ig aludtak másnak, de akkoris...

viv · http://www.mirmurr.freeblog.hu 2008.10.25. 19:45:46

:DDDD (nem ki-, veled nevetek;)

norka 2008.10.25. 21:15:40

Húh és húha. Apjuk ilyenkor dolgoz'?

tilia · http://lillavanottan.blogspot.com 2008.10.26. 13:19:57

tényleg volt valami ufótámadás, nálunk is előadták a "minden éjjel buli van a bölcsiben" kezdetű magánszám egyéjszakás (rövidített) verzióját

Juci 2008.10.26. 14:52:19

Az enyim tegnap éjfélkor döntött úgy, hogy akkor ő enni szeretne. Először körberöhögtem, minekutána hónapok óta nem ébredt fel 3-nál korábban. Gondoltam, fölveszem, megnyugtatom, de amikor majd' letépte rólam a pizsamát, láttam, hogy ennek a fele se tréfa. Megtömte magát, utána csend volt háromnegyed hétig, ami istenes is lenne, ha nem kellett volna ma órát állítani.
Egyébként hogy hogy a picsbe lehet az óraátállítást egy félévessel megértetni, azt nem tudom.

csibie 2008.10.26. 20:23:44

Néha van ilyen, hogy nem akarnak aludni ill valami extra bulira vágynak... Kár, hogy mi szülők már öregek vagyunk ehhez. :)

Juci,
óraátállítást egy 4 éves is csak elvben érti, ha kialudta magát akkor nekünk annyi. :)

Visszasírom gyerektelen éveinket, mikor téli óraátállításnál reggel 10-kor még visszaaludtunk, hogy korán van. :)

Chipie 2008.10.26. 21:13:21

csibie, az óraátállítést én se értem, én meg se próbáltam megértetni a kölkökkel, nekem elég az, hogy ma egész nap arról faggatóztam, hogy most akkor hány óra is van? :-))
és utálom, gyűlölöm és rühellem, hogy fél ötkor már sötét van.

Juci 2008.10.27. 08:50:30

Óraátállítás monnyonle! Semmi értelme, sötét van reggel is, sötét van este is, akkor meg minek?
süti beállítások módosítása