2008.10.03. 13:58| Szerző: Chipie

a Pömpöllér, ahhoz képest, hogy elég későn kezdett el rajzolni meg gyurmázni (sokáig rajzoltatott és gyurmáztatott engem, tök vicces volt), mostanra szuper ügyes lett, és nagyon klasszakat rajzol, teljesen felismerhető zsiráfot, autókat kormánnyal meg lézersugárvetővel, kincsestérképeket, pókcsaládot, apapókkal, anyapókkal, gézapókkal, lujzipókkal és gergőpókkal, és tegnap ilyen kafa lepkét gyártott nekem tök egyedül:

elfogult vagyok, természetesen, de ez a lepke szerintem totálisan rendben van, főleg csápilag. :-)))

Címkék: pömpöllér  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr32694223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.10.03. 22:02:34

sztem én nem tudnék ilyen jót csinyáni.
süti beállítások módosítása