2008.10.01. 20:50| Szerző: Chipie

Azt hittem, nem lehet, de igen, igen, igen, az én lányom képes erre.

Azt ugye tudjuk, hogy a vitákban a fő érve az ÉN KIJÁJLÁNY VADOK!, na ma este sikerült még ezt is tovább fokozni, az én gyönyörűségem ugyanis pucéran állva a pelenkázó tetején, kijelentette:

ÉN VADOK A KIJÁJLÁNY FŐNÖK!

sírunk.

Címkék: lujzibujzi szájak  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr84691460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása