2008.09.17. 11:00| Szerző: Chipie

Isten ő is a maga módján, főleg Gazpömpöllér számára, és ez nagyon rendben van. Bár épp most hallottam (ájláv falu) hogy állítólag ver engem, barátnőmet állította meg egy néni az előbb, és kérdezte, hogy rendben van-e a házasságunk, mert ő a múltkor rémületes hangokat hallott tőlünk kiszűrődni, egy nő kiabált segítségért, és ő majdnem bejött, de aztán mégse, és különben is, ugye hogy iszik az én párom, mert már látták a kocsmában, és tuti ver engem :-)))))

Felhívtam a pasit, hogy elmeséljem neki mi hír járja, kicsit hümmögött: Asszonyverés? Italozás? Régi álmaim! :-))))

Az lenne a csúcspoén, ha megint elkapnék hányós vírust, mert rólam tudni kell, hogy utálok hányni, előtte-utána két napig rosszul vagyok, és nagyon nehezen is hányok, de akkor viszont úgy, hogy elpattannak az arcomon a hajszálerek, és effektíve úgy nézek ki, mint akit összevertek, a múltkor nem mertem utcára menni három napig, de most esküszöm kimennék, és parádéznék, hogy mindenki lássa, az én uram egy vérnősző asszonyverő dúvad!!! :

:-DDDD

ez meg egy baromi jó kép róla

 

update: aszonta, ha nem teszem be róla ezt a képet is, megver. :-)))

Mert ez az igazi énje, az asszonyverős. cimborázós, ivós-dajdajozós, igen, igen, sóhaj sóhaj :-))))

Címkék: személyes  |   | 15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr80667440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah 2008.09.17. 11:48:46

Hehe! Ez az időszak kiválóan alkalmas férjek zsarolására! Ilyenkor mondtam fenyegető hangsúllyal: Panaszkodjak egy kicsit a boltban?! :D
Én rátettem még vagy 9 lapáttal és mire körbeér a pletyi, már mindenki sejti, mekkora marhaság! :D

napocska 74 2008.09.17. 11:59:48

Most mé nem meritek bevallani :DDD ?

Amúgy tök jó kép.

Chipie 2008.09.17. 12:43:51

úgyis mindenki tuggyamán, verazuram! :-)))))

norka 2008.09.17. 12:45:24

És a gyerekeket is, azért ilyen boldogtalanok, ugye?
Ma láttam reggel a zöld terroristát, amint a sárga motoros furikázta. Na ez sem volt semmi! Fotót kérünk!

norka 2008.09.17. 12:45:55

Ja, a kép nagyon jó. Fontosnak érzem megjegyezni, nehogy az urad engem is megverjen.

P.stephenson · http://stephenons.fw.hu 2008.09.17. 15:13:48

Az urad ma kapott egy másik képet, tessék majd azt is betenni. Az után már tényleg le se tagadhatja az asszonyverést. :-)))

kadarm 2008.09.17. 15:38:49

te csipi, és te komolyan képes vagy ilyenkor nem kiakadni az ocsmány pletykás rosszindulaton?

Chipie 2008.09.17. 16:27:52

persze, mert ez annyira abszurd, hogy lehetetlen megsértődni rajta, aki egy kicsit ismeri a párom, tudja, hogy soha nem ütne meg nőt, én meg azt tudom, hogy még veszekedni se lehet vele normálisan, mert ha baja van, besztondul, és nem lehet szóra bírni :-)))

csibie 2008.09.17. 18:39:50

Mekkora az isten állatkertje és milyen alacsony a kerítés...

Mondjuk én totál kiakadtam volna és leordítottam volna a szarkeverő nyanya fejét. Nem ismeri gyerekeket? Mert azokon nagyon látszana ha baj lenne otthon. Meg aztán te sem az a nebáncsvirág, szélelfúj típus vagy akit csak úgy lehet verni. :-))

kadarm 2008.09.17. 20:07:02

hát én is beszóltam volna, hogy nálunk másképp mennek a dolgok. mert az nyilvánvaló, hogy nálatok ez nem fordulhat elő, de hogy van pofája hozzá. és persze a valós javítás szándéka nélkül, pusztán pletykaéhségből. áh, mindegy, nem bírom az ilyet.

viv · http://www.mirmurr.freeblog.hu 2008.09.17. 22:24:12

ezek után, korábbi postra opció:
isten, az atyám! (és pömpöllér tiszta minime tényleg:)

Chipie 2008.09.18. 19:09:18

nem tudom, ismerheted a Művészetek Palotájából, esetleg régebbről a Honvédból, ott is volt hangmérnök, ha nagyon piszkál, írj mailt :-)

ehbien 2008.09.20. 12:23:46

A második képről hiányolom a husángot, vagy fakanalat, esetleg mogyorófa vesszőt, sejhaj retyerutty.

Szegény néni, hogy ennyire nem történik semmi az életében, hogy kénytelen thrillereket kitalálni... Persze az is lehet, hogy valami ilyesmiről ábrándozik: Egy kemény borgőzös kapcabetyár, nagy pofonokkal. Ejnye, ejnye, csak nem mazo a beceneve?

norka 2008.09.21. 21:32:35

Ismerve a femilit, azért simán elképzelhető, hogy női sikongások hallatszottak estefelé a házból........
süti beállítások módosítása