2008.09.04. 20:56| Szerző: Chipie

egészen friss, és pompásan illeszkedik a kettővel ezelőtti bejegyzésemhez róla, felmászott a székre cipővel, én rászóltam, hogy jöjjön le, nem, mondta dacosan, én mégegyszer rászóltam, megint csak tiltakozott, rászóltam harmadszor is, már erélyesebben, mire mgsértődött, és felcsapott fejjel ezt kiabálta oda a pofámba bele, mint mindent ütő aduászt és végső érvet:

ÉN!! KILÁJLÁNY!! VADOK!!

hámostmicsináljak. :-D

Címkék: lujzibujzi szájak  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr46648817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah 2008.09.04. 21:44:39

Ezelőtt az érv előtt meg kell hajolni.

Chipie 2008.09.04. 21:45:52

ugye? :-)
csak vinnyogó röhögéstől fetrengve elég nehéz fegyelmezni :-))

kadarm 2008.09.05. 08:37:23

na és mit mondtál neki erre? egyébként meg kuntz nórinak üzenem, hogy benne van az egyik képe és a neve az eheti hvg printben, igaz nagyon kicsiben.

norka 2008.09.05. 09:27:05

Tényleg! :))))))))9
süti beállítások módosítása