2008.08.26. 17:04| Szerző: Chipie

Makroszappanoperánk továbbra is tart, a románc a csobánkai Hófehérke és übermacsó szívszerelme között egyre csak bonyolódik, ma reggel ugyanis a gyerek megkérdezte tőlem, hogy ugye tudom, hogy ők a Rebekával szerelmesek, bólogattam, majd megkérdeztem, ő honnan tudja. Hát a Rebeka mondta. Mit? Hát hogy szerelmes belé. És te, mondom, te is szerelmes vagy belé? Igen. És ezt miből gondolod - faggatózom tovább.

Kicsit töpreng, majd felragyog az arca: A szívemből!

Majd még hozzátette, hogy ő akkor is szeretni fogja a Rebekát, ha mindketten meghalnak, ebből kifolyólag mi lenne ha felhívnám az anyukáját, hogy átmehet-e játszani :-).

És innentől kezdve az ifjú pár együtt töltötte a napot, dél körül átköltöztek hozzánk, és egyszer csak arra figyeltem föl, hogy elég komoly smacipartik zajlanak a háttérben, csak néztem, mint hal a szatyorban :-D

 

külön felhívnám a figyelmet a rutinról árulkodó bal kézre, khömm, kezdek megijedni :-)

 

Délután ötre viszont halálosan összevesztek, olyannyira, hogy Rebeka zokogva jött le a gyerekszobából, merthogy összezörrentek valami játékon, és az én érzelmes lelkületű holtig szerelmes hős lovag fiacskám beközölte vele, hogy majd akkor az apukája fel fogja őt rúgni a holdra.  És akkor én meg őrizzem meg a komolyságomat :-))))))

Címkék: pömpöllér lámúr  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr50634150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paramami 2008.08.26. 17:23:58

hát könnyesre röhögtem magam, ezen az apukám majd felrúg a holdra dumán :DDD
hát végül is , én is halál szerelmes vagyok, de simán szoktam ilyeneket gondolni :)
igaz, én inkább magam tenném, nem hívnám aput, de majd ez is csiszolódik, gondolom :DDD

ne izgulj, nem kell felhívni a bal kezére a figyelmet, én spec. arra figyeltem fel először és állam leesett komolyan, hogy micsoda férfias "ölelés" ez kérem.


amúgy tényleg hihetetlenül egy hullámhosszon vannak, és én ilyen ovis szerelmet közelről még nem igen láttam, ha jön Rebeka, Géza igazán mindent és mindenkit elfelejt és csak együtt játszanak :)))

vkorsi 2008.08.26. 19:31:59

:D :D :D
haláli a fiad!

ölelés se semmi! pasi, látszik!

mimi 2008.08.26. 20:24:02

ööö...besz@rás!!! :)
Régóta olvaslak Titeket, de eddig csak csenedesen rajongtam a kicsicsírákért, de ezt a posztot már nem bírtam ki komment nélkül! :)
Te, figyelj már esetleg megkérhetem PömpöllérAput, hogy az én szerelmemet is rúgja má' fel a holdra?! :) Csak mert egérdemelné...:)

napocska 74 2008.08.26. 21:13:13

De a lamúúr kibontakozását figyelemmel kísérők arra is rájöhettek,h milyen könnyű egy pasit megfogni, kicsit irányítani, egy kicsit oda adni magam, egy kicsit összeveszni, majd totál be kábúlva elrebegni,h szeretlek, majd megajándékozni kis autóval.......
Még jó,h ingázhatnak két lakás közt . Tudjátok mikor melyik anyós a szimpatikusabb :DDD

csibie 2008.08.26. 21:53:10

Ez a poszt akkora örömet szerzett, megosztottam a pasimmal is. Neki is tetszett. :) Azt mondta az alsó kép a csöcsörészés. :))

Chipie 2008.08.26. 22:17:12

csibie :-))
smaci, gyurma, töcsök, - párom szerint ez a menetrend :-)))

Chipie 2008.08.26. 22:25:26

mimi :-)
ha a holdra szeretnéd felrúgatni a drágádat, elég, ha annyit mondasz pömpöllérapunak, hogy láttad, ahogy berakta a csomagtartójába a gyerek biciklijét :-)

mimi 2008.08.26. 23:10:40

Remek, köszi, hamarosan küldöm a fickó koordinátáit, és már indulhat is az expedíció! :)
(ó, bárcsak egy kis cangabuga lenne a legnagyobb bűne...:))
süti beállítások módosítása