2008.07.31. 12:58| Szerző: Chipie

van Lujziszájam is, amin nagyon röhögtünk, az pár napja volt, amikor lezser mozdulattal a szőnyegre csapta a tarhonyás hússal teli tányérját, majd az etetőszékből kihajolva megszemlélte a látványt, és fennhangon elkezdte sajnálni a tarhonyákat, úgysmint szeeeegény tahhonya, szeegény tahhhonya :-D

A másik pedig tegnap reggel történt, én a kanapén kómáztam lent egy átgergőzött éjszaka után, mikor arra ébredtem hirtelen, hogy Lujzi az előző nap kapott szandáljának a talpát próbálja az orromba gyömöszölni, és erélyesen felszólít, hogy vegyük föl. Kissé morcosan közöltem a lánylénnyel, hogy mindjárt, várjon már egy kicsit, előbb fel kéne öltözni, mire hisztirohamot kapott és úgy vágta a falhoz a szandált, hogy csak úgy csattant. Na itt én kezdtem el morogni meg rászólni, hogy ilyet nem szabad, mire az egérmakett üvöltve közli velem, mint egy végső érvet: APÁJÉÉ VADOK!

Igeen? - mondom én ledöbbenve-röhögve, akkor mehetsz fölfelé hozzá! El is indult a csirke duzzogva, apja pont jött lefelé a lépcsőn, félúton találkoztak,  és a karjaiba vetette magát, és negyedóráig magyarázta neki, milyen rettenetes és felháborító dolog történt vele.

Egyszer úgyis agyoncsapom. :-D

Csak hát olyan szép, a múltkor hagyta hogy befonjam a haját, kész nagylány :

Címkék: lujzibujzi szájak  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr35594226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibie 2008.07.31. 17:29:35

Így copfosan még szebb a lányod! :)

(ugyanilyen pólója van Dávidnak)

ribizligizi 2008.08.01. 07:58:41

apáé vagyok :-)))))

ez nálunk is ment, amikor én kicsi voltam...
-mije vagy apának?
-szeme fénye.
-hát anyának?
-hátramozdítója.

:-))

nagyon szépséges ez a nagylány!
süti beállítások módosítása