2008.07.22. 09:45| Szerző: Chipie

Azért csak egy alomból vannak ezek a kölykök, a lánylény elkezdte ugyanazt az alvás-szabotálást amit a bátyja ugyanennyi idősen, és ugyanolyan eredménnyel. Azaz a déli alvást teljes mértékig elutasítja, viszont fizikailag még szüksége lenne rá a hibbant kis lúdnak, gumikalapáccsal mégse üthetem le hogy aludjon, ha egysze rnem alszik, így ünnepélyesen bejelentem, hogy ezennel Lujzibujzi is felvételt nyert a Hülye Alvások Minisztériumába, amikor is tegnap este sikeresen elájult még a vacsora megevése előtt kiskanalát szorosan a kezében tartva :-)

de frankón elájult, az apja vakuval fotózta, és hangosan röhögtem, a bátyja meg kizabálta a lecsójából a virslit, és meg se rezzent csóribogár, úgy kellett kifeszegetnem a kezéből a kanalat, majd apja felcipelte az ágyába, állítólag vetkőztetés közben nyekkent egyet, de aztán arcraborult az ágyában és moccanás nélkül aludt reggelig. :-)

Címkék: lujzibujzi hülyealvás  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr50579488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.07.22. 11:11:46

Fel vagy véve, bébi! :-D

megara 2008.07.22. 13:32:49

de edeske :-) nekem egyik gyerekem sem kepes kaja kozben aludni. meg jatek kozben sem aludtak soha. nekem ez csodaszamba megy :-D

Hedgie 2008.08.01. 21:39:39

Külön köszönet a bejegyzésért, könnyesre röhögtem magam.
süti beállítások módosítása