2008.05.08. 20:49| Szerző: Chipie

A fülinap teljesen jól zajlott, először óvodai köszöntés, énekléssel meg sütizabálással, amit persze én sütöttem éjszaka, sztahanovizmus rulez, de egyébként muszáj volt, mert a vagyoni különbségek miatt nem szabad cukrászdai tortát vinni, nehogy szarul érezze magát, akinek nem telik rá - mondjuk az én véleményem szerint ez spec a szülők parája főleg, szerintem egy négyéves telibe leszarja hogy otthoni vagy cukrászdai tortát ken éppen szét a mellette ülő Józsikán, de mindegy, sütöttem, mint kisangyal :-)

Aztán hazahoztuk, jöttek vele a legjobb barátaink is, meglepődtünk, hogy öt darab kiskorú mekkora pusztítást képes végezni egy hússzeletes tortán, és utána még simán leül és betermeli a vacsorát, ajándékot bontottunk, zsezsegtünk, szóval jó volt, itten vannak a képek, tudom, hogy elfogult vagyok, de szerintem gyönyörű fiam van :-))) És persze jönnek az emlékek, a kis kopasz golyófejről, a fehérszőke loknis totyogóról, és csak nézek, hogy mekkora már, és hogy milyen ügyes meg önálló, körmondatban beszél, gombot gombol, csomót köt, egyedül öltözik-vetkőzik, cd-lejátszót kezel, pengén távirányít, szuper sáskát rajzol, pazar malacteát főz , és még ezer más minden, amin csak lesek :-)

na, jöjjenek a vadmalacok :

A büszke négyéves :-)

A büszke négyéves darut szerel

Menj innen kisfiam, most apuci játszik :-))))))

Címkék: pömpöllér ünneplős  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr82460464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.05.09. 13:05:16

Gratula és gyönyörű család vagytok!

norka 2008.05.09. 14:29:53

nagyon hasonlít rád! :)

Feketecseri 2008.05.09. 20:18:50

Na, ez tök érdekes, nálunk meg nem szabad otthon sütött sütit vinni, csak boltit vagy cukrászdait, azt is csak számlával együtt veszik el az oviban. Itt be vannak tojva, hogy otthonról viszed a szalmonellát.:) Mondjuk én nem bánom, mert nem vagyok egy konyhatündér.:)

Daru szuper, Martinnak is pont ilyen van.:)

Chipie 2008.05.09. 21:30:09

Én se értem teljesen, mert tortát itt se lehet vinni, csak sütit........
amúgy itt szarnak az ántsz-re szerintem, látszik, hogy ez egy csóri óvoda, mindennek örülnek, amit beviszünk.

daru tényleg szuper, de máris 3 napos felfüggesztésbe került büntiből, mert kis gazdája tegnap reggel némileg felrúgta a lujzit, váááá. :)
süti beállítások módosítása