2007.09.17. 12:31| Szerző: Chipie

De azonnal!

Mert az oké, hogy a gyerekkel a nap 80 %-át szerepjátékozással töltjük, és oké, hogy én mindig kiemelten fontos szerepet kapok. Oké, vagyok mozdony, kőszikla, busz, hegyen ragadt hegymászó, locsolócső, híd, süni, malac, mozdonyvezető, kígyó, dínóanya, sas, római hadvezér, obelix, kalóz, török, és még tökömtudja mi minden, és persze mindez egy napon belül. Ezt csinálja utánam a merilisztríp basszameg.

De ez még mind hagyján ahhoz képest, amikor beleragad egy szerepbe a mandró, és onnan se előre, se hátra, nekem meg az agyam folyik ki a fülemen, amikor nyolcvankilencedszerre teszi fel az abszolút nem rávezető jellegű kérdést: Anya, füst van és tűz!! Fuldoklasz és köhögsz?

Mit lehet erre mondani?

Így hát fuldoklok és köhögök, segítségért kiabálok (közben fél kézzel mondjuk lujzi seggét törlöm ki), és persze várom, hogy egy úgynevezett Hős Tűzoltó megmentsen. H.T. meg is érkezik apa bukósisakjában, nevéhez méltó hősiességgel átölel, közli, hogy meg vagyok mentve, csak ha esetleg nem vettem volna észre. Én hálatelten megköszönöm a mentést, mire H. T. közli, hogy ne féljek, amíg őt látom, majd elvonul a szoba sarkába, ahonnan is felteszi a kérdést: Anya, tűz van és füst! Fuldoklasz és köhögsz??

És kezdődik elölről az egész bolhacirkusz, egyszer, kétszer, százszor.

Én tudom hogy a sok ismétlés pszichológiailag mennyire kurvára fontos a kis lelkecskéjük épüléséhez, de ami sok az sok :-)))))))))

Köhögök és fuldoklom, valaki mentsen meg!! :-)

 |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr85167681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pataporc · http://bili.freeblog.hu 2007.09.17. 18:15:16

Beragadt szerepjáték rulez. :)
Nálunk most az \"én vagyok a te gyereked és te vagy az én anyukám\" szuperrealista szerepjáték a menő. :)

Chipie 2007.09.17. 18:45:46

Hihi, az sem lehet rossz :-)
Megnéztem a kis szöszit, nagyon szép!
A büfiblogot meg beraktam a kedvenceimhez, miután elolvastam, hogy szólalt meg az állathangos gyerekszinti a kabrio mellett, itt vinnyogtam :-)

malena 2007.09.17. 19:09:56

neked mikre van időd! hajrá! :-)

királylány · http://napocska74 2007.09.17. 20:12:18

Én menthetnélek de momentán vagy királylány vagyok aki szintén megmentésre szorul, vagy egy hülye,akinek egész nap azt kell bizonygatnia, h mennyire szertem az én kis angyalkámat.

Feketecseri 2007.09.17. 20:17:49

Üdv a blogolók körében!:) Remélem, írod majd rendszeresen.:)

Chipie 2007.09.18. 16:59:11

Feketecseri, köszönöm! Én is olvasgatlak, csodaszép a lánykád! Jobbulást nektek gyorsan!

Feketecseri 2007.09.18. 18:36:40

Köszi:) Aranyos vagy!:) Az én lányom is génhibás, mint a Tiéd. Tudod, a göndör fürtök...:)
süti beállítások módosítása