2011.02.08. 11:46| Szerző: Chipie

Akárhogy is nézem, hátulról

 

vagy elölről,

 

 

sárkánnyal

vagy testvérrel,

 

 mindenhogyan gyönyörű tündér, és egyre okosabb is (nem röhög), mert ugyan továbbra is mond ilyeneket, hogy "nem akarok beleHAVATKOZNI", de valamelyik este őt is megsuhintotta ez a halál-téma, végül is pont időszerű, ilyentájban kattant rá Pömpöllér is, csak vele annyival könnyebb volt, hogy természettudományos érdeklődésű gyermek lévén abszolút elvitte őt a téma, lehetett neki magyarázni mindenféléről, és bár a Naprendszer leendő elpusztulását eléggé megsiratta, a többit viszonylag könnyen lenyelte. Lujzika viszont egyáltalán nem nevezhető tudományos leánynak, ő abszolút érzelemvezérelt, ezért este ült, ölelgette a babáját, és sírdogált, hogy ő nem akar meghalni, és nem akar megöregedni, és nem akarja, hogy elássák a föld alá, és én se haljak meg, mert neki nagyon fogok hiányozni, és ő se haljon meg, mert akkor nem lesz nekem kislányom, és brühühü, úgyhogy vele más megközelítésben kellett elővenni a témát, csak akkor nyugodott meg, amikor elmondtam neki, hogy az embernek csak a teste öregszik meg és hal meg (meg a belső szervei - belekotyogás Tudományos Bátytól - köszi bmeg:) , a lelke az nem, az felmegy a mennybe, és akik szerették egymást, ott találkoznak, és hogy az én anyukám is ott vár rám, és én is ott fogom majd őt várni, stb, stb, és akkor így lassacskán megnyugodott a duruzsolásomtól, olyannyira, hogy feltette az ultimate questiont: 

Anya, és ha te megöregszel, téged ki fog elásni?

:-D

Címkék: lujzibujzi szájak  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr622646491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juccanya 2011.02.08. 11:57:22

Az én fiam halottak napján azt bírta mondani a temetőben, hogy "Anya, ha mi meghalunk minket is ELÜLTETNEK?" Hát mondom izé... igen, és remélem öntöznek is majd, hogy szép nagyra nőjjünk! :))))

Chipie 2011.02.08. 11:59:36

@Juccanya: de ez mennyire édes már! :-)))))

norkaa 2011.02.08. 13:31:29

szőkék a szőkékkel, stipi-stopi

Chipie 2011.02.08. 14:32:53

@norkaa: akkor a Lujzié lesz a bredpitty? :-D

hala35 2011.02.08. 20:25:29

Tegyél már ki egy face tetsziket, mert néha annyira szeretnék rányomni, hogy mindenki olvashasson a világban, aki eddig nem tette:)!

Chipie 2011.02.08. 20:56:37

@hala35: tessék :-) már akartam, csak idáig nem találtam hogy hogyan is kéne ezt :-D

JanCsi 2011.02.09. 15:00:04

@Chipie: Én eddig is megoldottam. Kikopi és betettem az állapot-omhoz a linket, úgyhogy így már sok ismerősöm olvassa Pömpölléréket :DDD
süti beállítások módosítása