2010.07.20. 10:25| Szerző: Chipie

Érkezik ám a hiperhosszú sok fényképes bejegyzés a balatonról, már letöltöttem a képeket, rajzoltam a pucér gyerektestrészekre virtuális fürdőruhát :-), ma este talán sikerül befejeznem, ne utáljatok, addig viszont két tökcuki gergőszáj, csak mert ezeket is simán elfelejtem estére:

reggel odaadom neki a kakaót, előtte megkevertem, és még forog a csészében, belenéz, majd álmélkodva:

-Idenézz, Lujzi, gurul a kakaóm!!!!

 

este meg próbálom kiszedni a kádból, mondom neki, Gergő, állj föl!, felpattan, és vigyorogva közli: ÁLLJFÖLTEM! - tök zseniálisan logikus :-D

Amúgy jól vagyunk, bár a Gergő lázas, Pömpöllérnek tegnap esélyesen eltört az orra, de még csak ma megyünk röntgenre, Lujzi meg szép :-D

 

 

Címkék: gergő szájak  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr882163063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása