2010.06.10. 22:55| Szerző: Chipie

A hápogás oka pedig az, hogy ma találtunk a levélszekrényünkben egy borítékot az én nevemre címezve, a feladó helyén csak annyi volt, hogy MI KÜLDJÜK!, belül meg 65 ezer forint, és hát én bevallom, elbőgtem magam, nem is annyira a pénz miatt, hanem a gesztus,  illetve a tudat, hogy baj esetén van védőhálóm, és segítség, és nyilván jár az agyam, hogy kik lehettek, és nagyon köszönjük, és nem is gondoltam volna soha semmi ilyesmire, akik ismernek, tudják, hogy utálok kérni, kölcsönkérni, a zuram pláne, és most tökre jól érzem magam, hogy ilyen barátaim vannak, és nem is tudom mit írjak, ami nem közhelyes, valószínűleg semmi olyat nem tudok, de hát ez van :-))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr202072936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norkaa 2010.06.11. 16:01:30

Hüpp-hüpp. Egyszer én is kaptam egy ilyen mentőövet, és elmondhatatlanul sokat jelentett - és igen, nem csak a pénz, hanem az egész összefogás, segítés. Úgyhogy háp-háp, gigágá :)

Erenya 2010.06.11. 23:31:45

Fú, Chipie, nagynagy mosoly :)))))))))))))))))))))))))))))))

mindig mondtam én , hogy több rendes ember van a világon, csak néha a rosszak hangosabbak.

Erenya 2010.06.11. 23:33:23

Amúgy tegnap a gyerekeiddel álmodtam, ez gáz? :P Remélem, Lujzi csőrmester szülinapjával együtt pótlod majd Pömpöllér szülinapi sztoriját is, égek a vágytól, hogy megtudjam, mit kapott *.-

JanCsi 2010.06.14. 12:48:46

Egészn megborzongtam mikor olvastam. A legjobbkor jött a titkos feladó kiscsomagja!

Kelta · http://vakerda.blog.hu 2010.06.15. 02:05:29

Az emberek JÓK.
:)
Egy sumák olvasód...

Erenya 2010.06.17. 17:53:28

BOLDOG RÓZASZÍN SZÜLNAPOT, LUJZIBUJZI!!!!
süti beállítások módosítása