2010.02.09. 14:07| Szerző: Chipie

Úgy néz ki, hogy összefogok egy barátnőmmel, aki a budapesti lakásában tanít, és kölcsönadja nekem a másik szobát, és heti egy napot újra én is tanítani fogok, elkezdve ezzel visszaszivárgásomat a dolgozó emberek népes táborába. Szóval, aki szeretne esetleg angolt vagy franciát tanulni heti egyszer a Róbert Károly környékén egy nagyon szimpatikus és vicces :-)) tanártól, az jelentkezzen, még van hely.

Címkék: személyes  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr441742688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorabella · http://dorabella-konyv.blogspot.com/ 2010.02.10. 15:46:18

és mikor? és mennyiért? :) (greengirls121@gmail.com)

oyak 2010.02.10. 18:33:48

csatlakozom az előttem kérdezőkhöz, és a cím, amire a választ kérem (hol, mikor, mennyiért): timea.csatho@gmail.com

szoeke 2010.02.12. 12:41:34

Ha benézel hozzám átvehetnéd a díjadat :)

mirrrci 2010.02.13. 12:46:01

Ha beférnék még a nagy érdeklődés ellenére, én is csatlakoznék az előttem kommentelőkhöz, paraméterek? A válasz idekéretik: mirrrmurrr@freemail.hu köszönöm szépen

Klára67 2010.02.15. 23:09:47

Régóta olvasom a blogotokat,nagyon stramm gyerkőcök.Mindig jókat derülök a humorodon,a pozitív felfogásod tetszik,ma már kevesen vélekednek így a mindennapokról.Persze 3 ilyen huncut lurkóval nem is lehet másképp.Most meg azon örvendeztem,Te is franciát tanítasz!Kevesen vagyunk,ezért örülök,hogy nem vész ki teljesen a franciaoktatás.Nem mellesleg van két kamasz fiam,ezért is nosztalgiázom néha az ő gyerekkorukra gondolva.Bocs ha zavartam.Vassné Klári az Alföldről.

Chipie 2010.02.16. 11:46:26

@Klára67: Kedves vagy , és egyáltalán nem zavarsz :-))) Én alapvetően francia nyelvész vagyok, azt végeztem az egyetemen, francia-magyar kéttannyelvűbe jártam gimibe, francia-angol szakfordító vagyok, de a francia az első nyelvem, az angol csak a második, és szerintem egyáltalán nincs kihalóban a franciatanítás!

Klára67 2010.02.16. 23:37:20

Szuper!Én egy falu sulijában(Szegvár)tanítok sajnos idén utolsó évben nyolcadikban franciát,nem lesz pénz az új rendeletre hivatkozva(biztosítani kell az angolt az ált.iskolákban)a franciatanításra.Sajna!Pedig ügyes gyerekek,és lenne igény a franciára(vannak maszekjaim)Van köztük junior nyelvvizsgás,országos versenyen 6.helyezett,de hiába.Még színjátszó fesztiválra is eljutottunk,Mátészalkára,a Frankofon fesztiválra.Apropó,nem tudsz valamilyen munkalehetőséget,ahol francia nyelvtudás kell?Sürgősen pályát szeretnék módosítani.Tündérek a gyerkőcök,imádom olvasgatni a történeteiteket!!!

Sziltó 2010.03.01. 22:46:08

Kérlek nekem is küldd el a részleteket. Köszönöm szépen! silangel1@gmail.com
süti beállítások módosítása