2009.10.07. 21:07| Szerző: Chipie

Kész vagyok teljesen. Újrakezdődött az ovis hittan, és újra itt vannak az elképesztő kérdések a gyerektől, már délután megbiccentem kicsit, amikor kihozta a hittanon készített rajzát, amin egy angyal van, ami önmagában nem gáz, de amikor azt mondta, hogy nézd anya, ez itt Isten járőre, akkor azért orrot kellett fújnom hirtelen, hogy ne röhögjek nagyon hangosan, pedig még nem is sejtettem, mi vár rám este, amikoris meseolvasás után még kicsit dumálgattunk, ahogy szoktunk, a Lujzi közölte, hogy ő már nem xilofonozik, hogy föl ne ébressze a napocskát, a gyerek meg spontán egyszerűséggel megkérdezte, hogy Jézus hogy született meg. Hát, mondom Mária volt az anyja, Isten egy angyallal megüzente neki, hogy az Ö fiát fogja megszülni, stb stb, mire a gyerek 2 mp gondolkodás után édesen megkérdezte:

Akkor ezek szerint Isten dugott Máriával?

Na én itt lefordultam az ágyról szó szerint, és nem vagyok rá büszke, de tíz percig nem bírtam megszólalni, annyira röhögtem, hogy vinnyogtam és nyüszítettem és ziháltam, próbáltam a párnába fúrni a fejem, és iszonyúan koncentrálni, hogy abbahagyjam, de mint minden rendes röhögőgörcs, ez is maradni óhajtott, a gyerek meg ült mellettem, röhögött, és időnként bájosan megérdeklődte, hogy anya, azon nevetsz, hogy Isten dugott Máriával? :-)))))))))))))

Aztán persze sikerült lehiggadnom, megtudakolnom, hogy kitől is hallotta ezt a szót, meg elmagyarázni, hogy akkor hogy is van ez, és így át is estünk a felvilágosítás alapjain, technikai részletekbe még értelemszerűen nem bocsátkoztam, de azért azt sikerült tisztázni, hogy mi az a dugás, hogy mondjuk szépen, hogy szerelmeskedés, mi is az és kik csinálják, és hogy mivel test kell hozzá, ezért Isten esetében nem beszélhetünk ilyesmiről, szóval a végét sikerült normális mederbe visszakanyarítani, de érzem, hogy az a kezdő röhögőgörcs sokat levett a pedagógiai részéből, és láttam lelki szemeimmel, ahogy a gyerek fejben jegyzetel, hogy mekkora poént is mondott, ááááh, kész vagyok, segítség. :-)

Címkék: röhej pömpöllér szájak  |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr551435124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.10.07. 21:15:44

én a kólám köptem majdnem a billentyűzetbe :D :D :D

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.10.08. 08:03:32

Hát sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz belőle..... :D

manner 2009.10.08. 10:16:36

Hát ez kész :DDDDDDDDDDDD

Check 2009.10.08. 21:35:37

Mindig belekérdez a legmisztikusabb ügyekbe. :-) Ez már megint olyan, amire nincs ember, aki értelmes/logikus/megfogható választ tud adni.
Lehet, hogy a cölibátust is azért vezették be r.katoknál, hogy elkerüljék az atyák ezeket a kínos jeleneteket??
És azért a xilofon-stop is nagyon aranyos.

vidramam 2009.10.08. 22:39:37

Szerintem nagyon jó kis huszárvágás volt részedről a "test kell hozzá"! Nekem ott és akkor biztos nem jutott volna eszembe, pedig tök logikus.
A nevetést meg nehéz visszatartani, nekem sem sikerül soha, pedig tudom, hogy nem kéne. Amikor Maja kérdőn néz rám miatta, akkor azt mondom, hogy valami nagyon aranyosat mondtál, azért nevetek.
Legutóbb például:
Vettünk egy fonott kanapét a teraszra. Maja tök váratlanul nekem szegezi a kérdést:
- És mikor adjuk vissza a kanapét?
(én "rendkívül" értelmes fejet vágva): -Hogy-hogy vissza? Kinek?
- Hát a bácsinak.
- Milyen bácsinak?
- Akitől apa ELvette.
(röhögőgörcs)
- Majácska, Apa nem elvette, hanem megvette a bácsitól!
(és itt próbáltam egyszerű magyarázatot adni, mi a különbség aközött, ha elveszünk és ha megveszünk valamit)

Azt hiszem, hogy az alapvető probléma az volt, hogy amint elhangzott az "elvette" szó, én már láttam is magam előtt a jelenetet, amint Apa ráront egy mit sem sejtő, vállán a kanapéjával sétálgató ipsére az utcán, kicsavarja az ülőalkalmatosságot kezéből, majd azonmód eliszkol vele. :D

misspony 2009.10.22. 21:02:55

Hiány érzetem van.......
Ja, mert nem írtál!
Minden okés?

Judit* 2009.10.22. 21:44:59

Hol vagytok? Jól vagytok?
Naaa, írj ide is! Légyszi'!

Csíkospulcsi 2009.10.23. 14:21:51

Már én is hiányollak Titeket!
Legalább egy képet tegyél fel róluk!

norkaa 2009.10.25. 14:12:17

18 nap méla kuss :( Jó lenne, ha írnál valamit!

manner 2009.10.26. 10:49:22

Hű, remélem, minden rendben arrafelé!!
süti beállítások módosítása