2009.09.28. 14:30| Szerző: Chipie

1. Először is kérnék szépen píszí magyarázatokat a következő kérdésre:

-Anya, az óvodában az Amanda, a Szintia, a Renátó és a Grafika (Rafael, és Rafikának becézik, de a gyerek szerint Grafika, annak legalább van értelme:), szóval hogy ők miért azt mondják az AZT helyett, hogy AZTAT, az ŐT helyett meg hogy ŐTET?

mert én próbáltam magyarázni neki, hogy azért, mert valószínűleg a szüleik, akiktől tanultak beszélni, nem jártak túl sokat iskolába, de hogy ezért nem szabad csúfolni, de utánozni se kéne, mert nem helyes, de nincs meggyőzve, látom a szemén. :-)))

-----------

2..és anya képzeld, a Vili behozta az oviba a legó izémizé igyóbigyóját, és azon nagyobb a kerék, mert az egy MIMITÁLT kiadás, és húúú!

-----------

3. Reggeli öltözködés, én éppen Gergővel végzem a szokásos öltöztetős iszapbirkózásunkat, és észreveszem, hogy a cipőjét nem hoztam oda, megkérem a gyereket, hogy hozza ide nekem. odamegy a cipőkhöz, majd közli hogy nem találja.

-Meg se nézted rendesen, én innen látom, ott van Apa bakancsa mellett!

-De anya! Nem érted, hogy amikor én csak így röviden odanézek, akkor én még nem látom azt a cipőt, mert meg kell várnom, amíg beilleszkedik a térlátásom!! - és fel van háborodva, hogy kiröhögöm. :-))))

-------------

+1: meglepődik valaki azon, hogy Lujzi kitartóan ragaszkodik a Lepke, lepke, szállj a tenyeremre....kezdetű opus saját verziójához, miszerint: Lepke, lepke, szállj a kenyeremre? És nem meggyőzhető? :-)))

 

JAJ, lemaradt a ma reggeli, amin nagyon röhögtem, szokták nézni a Mátyás király meséit, nagyon szeretik, és ma reggel közben a gyerek elkezdte énekelni a főcímdalát: .........milyen király volt ő, íme bizony spárga..........majd egy kicsit megállt, gondolkodott: anya, mit jelent az, hogy valaki spárga? Én meg csuklottam a röhögéstől, hogy a "milyen király volt ő, íme bizonysága" hogy mutálódott spárgává :-D :-D

Címkék: pömpöllér lujzibujzi szájak  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr461412833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Check 2009.09.29. 09:16:01

Az elsőhöz a nyelvjárás/irodalmi nyelv nem megoldás?
Amúgy meg Mátyás valóban erős volt, mint a spárga. :-)

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.09.29. 09:45:29

:D :D :D Jól kezdődik a napom!

Mirkobaba 2009.09.29. 19:30:46

Még egy +1: süss fel nap opusban: ... kertek alatt kanudaim megfagynak...
hálás köszönet a nagy röhögésekért :)

JanCsi 2009.10.13. 12:02:33

Most találtam rá a blogodra és a gyerekem csak les, hogy mitől nyihog így Anya....oltári a blogod íme bizony spárga.... na, ez tök olyan, mint amikor a DEmjén Rózsi számban az volt, hogy "és ha csíp a füstje ne sírjál".. az istenért nem lehetett nekem megmagyarázni, hogy az nem "csiga füstje"....

És mint tudjuk nem Szárnyati Géza, hanem SZÁRNYAT IGÉZ A malacra. (Bóbita) :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása