2009.08.31. 11:39| Szerző: Chipie

Természetesen nem az, csak egy nagyon érdeklődő ötéves, aki meg akarja érteni a világot, ezért be tud olyanokat kérdezni, amitől az embernek megáll a kanál a kezében, valamelyik nap pl. azt bírta megérdeklődni: Anya, nálunk te vagy a matriarcha? Pffffffff. Hámondom, ja, úgy valahogy :-) Aztán kiderült, hogy egy elefántos természetfilmből szedte, de ez ott és akor elég nagyot ütött. :-D

Valamint a nyár benyögése volt szerintem, amikor rájöttünk, hogy papás-mamásat játszanak a csajával, és felmentünk megnézni őket, mert már két órája fent kuksoltak a szobában, és mikor benyitottunk a fürdőszobába, azt láttuk, hogy az én fiam ott áll térdig letolt gatyával, a csaja még szerencsére ruhában, és közlik velünk, hogy kakilnak, illetve orvososat játszanak, mondtuk oké, lementünk röhögni, aztán vissza hallgatózni, amikoris ilyenek szűrődtek ki tőlük, hogy na most akkor én nézem a te cickódat, meg várjál, benyálazom, na itt már teljesen kész voltam, lementem, felhívtam a csaj anyját, hogy elújságoljam neki a helyzetet, javában mesélek, mikoris ötezerrel lerobog a gyerek az emeletről, lihegve elémáll, és ordítva beközli: ANYA, KÉREK EGY GUMIT!!!!!!!

Persze kiderült, hogy a playmobil katonája letört szuronyának a rögzítésére kért egy befőttesgumit, de addigra már mind én, mind a nője anyja túlvoltunk fejenként egy-egy rapid lefolyású infarktuson, és még a röhögéstől sem tudtunk megszólalni, az apja meg csak elgégedetten hümmögött, hogy lám, az ő fia már ötévesen a biztonságos szex híve :-D

De ezektől még mindig nem csodagyerek, aki viszont dzsungelvágó késsel a fejében is isteni kávét főz, az már közelít hozzá szerintem. :-D

 

 

Címkék: pömpöllér szájak  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr271350353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chipie 2009.08.31. 14:32:21

Lappantyú, aranyos vagy, egyébként arra én is nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz belőle, egyelőre vacillál az űrhajós és az orvvadász-vadász között, aki ugye az orvvadászokra vadászik a dzsungelben, de egyébként tényleg nem csodagyerek, kicsit sem, lehet hogy az én optikámon keresztül ez jön le így a blogban, mert imádom és büszke leszek rá holtomig, de egy csomó hibája és rossz tulajdonsága is van, pukkancs, hisztis, és idétlen, néha agresszív, szóval nem ő a pörfikt boy, de nagyon imádom. :-D

csibie 2009.08.31. 21:25:33

Persze nem tökéletes de igaza van Lappának (már én is többször írtam), hogy tényleg okosabb, mint a korosztálya. Ez tény. :)

Amúgy ne is legyen csodagyerek mert azok biztos nem boldogok.
süti beállítások módosítása