2009.08.06. 13:03| Szerző: Chipie

Mert most megint eszembe jutott, és már jópárszor akartam leírni, de mire gép elé jutottam, természetesen elfelejtettem a legutóbbi hetek zseniális gyerekszáját.

Este apa későn jött haza, ezért lemaradt arról, amikor vacsora előtt egy olyan könyvet olvastunk a gyerekkel, amiben az ókori görögök és rómaiak hétköznapjairól volt szó, hogyan éltek, főztek, hogyan nevelték a gyerekeket, stb, és volt benne egy rész Spártáról, a spártai nvelésről, stb, Pömpöllért teljesen lenyűgözte, főleg annál a résznél csillogott a szeme, amelyik azt ecsetelte, hogy a spártai fiúgyerekeket a férfivá avatási szertartás keretében megkorbácsolták, és aki kibírta, az férfi lett, aki meg nem, az ment vissza a gyerekek közé.

Ismerem a gyerekemet, úgyhogy én nem voltam rettenetesen meglepve, amikor másnap reggel a müzlije fölött ünnepélyesen kijelentette: Apa, Anya, azt szeretném, ha megkorbácsolnátok! - az apja viszont korrektül félrenyelte a rántottát. :-D

 

ja és a másik, ami nem vicces, inkább csak örvendetes, a nagyapja elvitte őket hétvégére balatonra a múlt héten, erre valamelyik nap hallom hogy tökéletesen tisztán és érthetően énekli, hogy Bad boys, bad boys, what you gonna do, what you gonna do when they come for you. Ott rögtön lementem az agyamról, megkérdeztem, hogy ezt hol hallotta, közölte, hogy a múlt héten a nagyapa kocsijában szólt, bennem meg feléledtek a szupertitkos remények, hogy örökölte a nyelvérzékemet, annyira jó lenne :-D

Címkék: pömpöllér szájak  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr41292508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.08.06. 18:15:34

:) Annyira klassz kis csávó! Igazi férfi lesz belőle.

diabka 2009.08.06. 18:38:37

Chipie!

Readonlybol jelentkezem, csak annyira: linkelnélek, lehet?

V. Olga 2009.08.07. 04:41:19

megkorbacsolnatok? :-)))))))))))
Elottem is volt az egesz kep reggelistol, apastol, felrenyelesestol:-)))))))
C.

Chipie, mar ruhellem, hogy nem jelentkeztem, de itt minden olyan krézi amiota visszajottem, azert remelem, hamarosan lesz idonk egymasra, jo?

Chipie 2009.08.07. 07:01:15

hawah: én is így gondolom, és annyira jó hogy mások is így látják a kis alfahímemet :-))))

diabka: háhogyne, megtisztelsz, csak hova? :-)

Cec, hiányoztok meg szar ez az időeltolódás, ámdeviszonthoppáhopp, tegnap hallottam a jó hírt, gratulálok!!!!!!!! Zsír!!! :-)

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2009.08.07. 07:49:50

...és vajon a kívánságára mit mondtatok? :) (Miután apa mesterséges légzésben részesült, felteszem...)

Check 2009.08.07. 10:59:17

Ez a korbácsolás?! Papám... :-)
Viszont a titkos vágyak érzést ismerem. Konkrétan könnybe lábadt a szemem, amikor a kölyök hazajött egy tökéletesen megoldott agyagtárggyal. Már csak abban bízok, hogy a rajztanárok nem rontják el teljesen, viszont sajnos keményen dolgoznak az ügyön, szal nem tudom mi lesz a vége.
De a nyelv az más, hajráf!

csibie 2009.08.07. 16:10:00

Chipie,
Ha tényleg örökölte Pömpöllér a nyelvérzékedet, akkor nagyon szerencsés lesz, ti meg büszkék. :)

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2009.08.26. 00:14:39

Már egy hónapja lesz lassan, hogy hallottam rólatok.

Judit* 2009.08.27. 22:51:02

Chipie, hiányoztok!
Ez nem éééér, már függő lettem, és nem kapom meg az adagomat! :-DD
Ha nincs időd, használd a ctrl+c, ctrl+v-t, a topikotokba biztos írsz! ;-))
süti beállítások módosítása