2009.04.16. 17:28| Szerző: Chipie

Mielőtt elfelejtem. Tegnap hazajön a gyerek az oviból, mondom mi volt az ebéd kicsim? Hát kertészleves. Kertészleves? Az meg milyen? - kérdezem.

Tudod anya, amiben vannak azok a nagy kerek zöld mellbimbók!

 

és kész, én ettől kifeküdtem, tisztában vagyok vele, hogy erősen lecsökkent az ingerküszöböm, de spontán röhögőgörcsöt kaptam, és tíz percig lihegve és vinnyogva fetrengtem a kanapén, miközben a kölkök rajtam röhögtek. :-D

Ezenkívül a gyerek tegnap cserkészhúst reklamált, kitaláljátok-e mi az? :-)

Ja és a katonáinak búgóhelyet épített a homokozóban.

És röhögőgörcsöt kapott egy gyerekdalban azon a soron, hogy ...siessünk, siessünk, máris elszaladt egy óra.....hiába magyaráztam az átvitt értelmét :-)

És most már Lujzi is keményen beáll a sorba, a múltkor elvittem valahova, és egy kis táskát akartam magammal vinni, ilyen retikülfélét, mire teljesen kiakadt, hogy az az övé, és vijjogott utánam, hogy ANYA, AZT KINŐTTED!! ANYA, AZ KICSI NEKED! AZ AZ ÉN TÁSKÁM! TE MÁR KINŐTTED! és valóban, hátizsáknak pont jó lett neki, a két fogantyújába belebújt, és nagy büszkén hordozta. Hihetetlen.

A Gergő megtépte a haját, mire kiakadt: Anyaaa, a Gergő elvette a fejemről a hajamat!

Ha valamije piszkos lesz, kiborul: Anya, csupa vagyok!!! Hogy csupa mi, az nem lényeg. :-D

A hangyára meg azt mondja, hogy HANGYALKA :-))))

Címkék: pömpöllér lujzibujzi szájak  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr81069119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimoid 2009.04.17. 18:39:22

Kész az összes. :) Viszont a cserkészhúsra nem tudok rájönni, gondolom, nem sertéshús, azt már biztos ismeri. Rablóhús?
Lujzi pedig erősen Besenyő család-gyanús ezzel az elvette a hajamattal :)

Magdaleha · http://magdaleha.freeblog.hu/ 2009.04.17. 19:53:26

kééééész vagyok! :-DDDDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása