2008.12.07. 12:05| Szerző: Chipie

Nemtudom megunni a gyerekem rajzait, annyira de annyira jók szerintem, és nagyon jó azt látni, ahogy magát gerjesztő spirálban egyre jobban rajzol, rajzol vmi szépet, örül neki, büszke, megdícsérem, le tudja rajzolni azt, amit akar, ezért sokat rajzol, és minél többet rajzol, annál jobban ki tudja magát fejezni a ceruzájával, és én örülök, mert titkon reménykedem benne, hogy a háromból legalább valamelyik örökli az apja abszolút hallását és tehetségét, valamelyik meg az én rajzkészségemet és kreativitásomat.

Először is azonban, következzen maga a halálcsillag, váháhháháhh

 

aztán a friss kedvencem a nagy ház, érdemes megfigyelni az elegánsan rugalmas megoldást, ahogy a kutyaház fala ívesen kikerüli a sajnálatosan hamarabb odarajzolt virágot a bal oldalon, valamint a szintén baloldali kék ereszcsatornát a tetőn, és a függőlegesen sütő laposnapocskát :-)

Címkék: rajz pömpöllér  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr36809040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehbien 2008.12.07. 16:24:03

Azért az a kutya sem akármi!!
Viszont az, aki ott falra mászik, az ki? ;-)

Chipie 2008.12.07. 16:34:08

Én egy épp ugrani készülő öngyilkosjelöltnek nézem :-)))

a kutyának meg garbója van :-)))

háttöööizééé 2008.12.07. 20:50:01

Az első rajzról nekem a diszkréten "renault-logó" névvel illetett női testrés(z) jutott eszembe, de ez ilyen korú fiúknál még nem annyira evidens. Én meg megyek és megbeszélem a dolgaimat Freud bácsival.

norka 2008.12.08. 14:16:31

Szerintem az illető nem akar kiugrani, csak kilógatja a cicijeit az ablakon! :))))))))))

Juci 2008.12.08. 16:49:28

Napocska enyhén szolárium jellegű, végül is érthető így télen. :)
süti beállítások módosítása