2008.12.06. 22:28| Szerző: Chipie

néha egészen elképesztően ordenáré módon hisztizik, de alapjáraton azért tündérből van, és imádom, ahogy a Gergővel játszik

 

és remekül gitározik

és persze akkora majom, hogy az őserdőben nem találni párját:-)

 

és a végére hagytam a rajzát, amin meglepdőtem, kérte hogy rajzoljak neki sárkányt, rajzoltam, a szájába tüzet is, majd természetesen kért egy babasárkányt, rajzoltam, de annak a szájába nem rajzoltam tüzet, mire odanézek, látom hogy ő berajzolta, és szerintem tök ügyesen. Majd persze kellett apukasárkányt is, amire rárajzolt egy napocskát, de én csak  néztem a kissárkány tüzénél, nagyon kis precíz, legalábbis az ennyi idős bátyjához képest tuti Picasso, Pömpöllér két és fél évesen kizárólag a Sziklás-hegységet rajzolta esőben. (ja, nem röhög a sárkányaimon, fejjel lefelé rajzoltam őket, miközben a másik kezemmel Gergőbe lapátoltam valami pürét, azért bénák)

Címkék: rajz lujzibujzi  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr50808438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.12.07. 08:25:27

Vártam már a beszámolókat nagyon! :)

caitlin 2008.12.07. 11:14:36

fejjel lefele? en legjobb napjaimon feljel felfele sem tudok hasonlot sem! :) es en se merem mirkonak megmutatni, meg le akarna cserelni.

paramami 2008.12.07. 14:31:35

hát ne tudjátok meg, hogy mit kapott chipie az én fiamtól, / nagy öleléseket:))/ mikor 10 perc alatt 3 star wars-os járgányt rajzolt neki és ne tudjátok meg azóta milyen becsben őrzi :))
valamelyik nap reggel fél6-kor felkeltette az egész családot, mert nem találta :)))
max azon tudnék röhögni, hogy a pikkelyeket vagy micsodákat sem tudnám fejjel lefelé megrajzolni :DD


te figyelj! már tuti, hogy Lujzi örökölte!!!! / a rajztudásod/ létezik, hogy a kicsi sárkány szájába ő rajzolta a tüzet ????ez hihetetlen!!!
iszonyatosan ügyes!!!!! 2 éves múlt, nem hiszem el.
:)

csibie 2008.12.07. 20:51:45

Ha fejjel lefelé ilyen sárkányt rajzolsz ne csodálkozz ha a gyerekeid is ügyesen rajzolnak. Szerintem nálam még Lujzi is jobban rajzol. És még te mentegetőzől.. :)

mGabi · http://msara.freeblog.hu 2008.12.08. 08:04:19

A majmos kép szuper! :) Jót mulattam rajta...
A sárkányod is igen jó! ;)

Juci 2008.12.08. 09:06:32

Ja, hogy ezek bénák? Én kérek elnézést.

norka 2008.12.08. 12:35:13

Hát én meg csak a hülye terepjárómal tudok hatást gyakorolni a gyerekeidre, az is eladó. Ilyen rajzokat én soha nem tudtam, álmomban sem, még úgy sem, hogy átlátszó papírra átkopírozom!!!!!!

megara 2008.12.10. 13:30:20

palcikaemberben profi vagyok :-))Lujzi meg tenyleg nagyon ugyes!!!

JanCsi 2011.02.15. 13:59:53

Én a pálcikgólyánál megrekedtem, Te meg.... :-OOOOO
le a kalappal!
süti beállítások módosítása