2008.12.02. 20:59| Szerző: Chipie

, ha nem is virulunk kifejezetten, mert újabb adag bacit szerváltunk, amitől csütörtök este Pömpöllér egy órán át sírt a fülfájástól, másnap pedig antibiotikumot kapott, és pénteken nem ment oviba, Lujzibujzi pedig a standard takony lighton túl ma estére belázasodott, doki holnap, a zember sántít a bal lábára és ettől némileg morgós medve jellege van, nekem pedig felváltva fáj hol a derekam, amit meghúztam a Pilates tornán, hol a torkom, ami renitens módon a torokfájás elleni szopogatótablettáktól kifejezetten rosszabb lesz, na mindegy.

De azért a kripliség ellenére minden zsír, alakul az ünnepi hangulat, megcsináltuk a gyerekekkel az idei adventi koszorút, ilyen szép lett:

 

Juci kérdezte, hogy hogyan oldom meg, hogy Lujzi ne rongálja meg a karácsonyi dekort - hát az az igazság, hogy nála ettől nem kell félni, ilyenkor jön jól az, hogy lány, aki imád minden ilyen kreatívkodást, és finoman, két ujjal adogatta nekem a gyertyára ragasztott kis csillagokat. A nagy díszeknél Pömpöllér kezelte férfiasan a ragasztópisztolyt, én meg mutattam, hogy mit hova, és szerintem szép lett, annak ellenére, hogy a minihulk rájött arra a csalafintaságra, hogy ha megrántja az asztalterítőt, egy csomó izgi és rágható dolog pottyan hirtelen az ölébe mennyei mannaként, és anya is olyan viccesen ugrál ilyenkor :-)))

Nem ilyen piros a koszorú, inkább bordó, mindjárt nézek egy másik képet

 

És fent vannak már az üvegfestések is, és megjöttek az adventi naptár csomagocskái is, ami nálunk ugye úgy néz ki, hogy az ember csinált egy nagy fatáblát, belefúrt 24 kampót, én szanaszét dekupázsoltam rá mindenféle télapós mintákat, majd varrtunk először 24, majd tavaly még 24 (és jövőre még 24, csuhajj:) zsákocskát, és azokba rejtik az angyalkák a cuccost. Természetesen most, hogy Pömpöllér már tisztán látja és érti az adventi várakozás lényegét, meg a visszaszámlálást karácsonyig, és épp ezért nem is türelmetlenkedik, most a drágalátos húgocskáján a sor, hogy naponta uszkve harminckétszer lásson neki rinyálni, hogy ő még akar bontani zsákocskát most, és nekem mindannyiszor el kell magyarázni, hogy nemnem, egy nap csak egyet, merthogy mire elfogynak, stb, stb, és mindig arra gondolok, hogy ezt még Gergővel is el kell játszani majd :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr73800438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci 2008.12.03. 00:24:20

Héé, nem is én kérdeztem, de azért okulok. :) Mi még nem tartunk az ekkora disztrojnál azért.
Tök szép lett a koszorú különben.

Feketecseri 2008.12.03. 06:41:13

Nagyon szép lett! Nálunk Kíra találta ki a nagy eszével, hogy bontsuk ki az összes zsákot azonnal, és akkor rögtön karácsony lesz.:) Nem igazán érti ezt a várakozást, hiszen így simán meg lehetne spórolni 24 felesleges napot.:)

Chipie 2008.12.03. 12:51:25

Bocsi Juci.....Ildikó kérdezte, de csak egyszer futottam át a kommenteket és lusta voltam visszakeresni....>pirul

LP 2008.12.03. 14:07:22

nagyon szép:)
én is ámulok és bámulok, hogy a nagylányom pontosan tudja, mit is jelent a várakozás, igaz reggel az első útja az adventi manókhoz vezet
tavaly még harcolni kellett, hogy egészen dec. 10ig kitartsanak a meglepetések...

kadarm · http://ilovebooks.freeblog.hu 2008.12.03. 15:14:19

chip, torokgyuszira nekünk nagyon bejott a tantum verde spray, az nem szedi szét a felhámot. és bármelyik aloe vera spray, nem jó ízű, de nagyon hatékony. akár a kettőt kombinálni is lehet:)

ildiko 2008.12.04. 07:07:04

Jobbulást mindenkinek!
Gyönyörű lett a koszorú, mi majd talán 3 év múlva csinálunk. Te meg három év múlva még 24 zsákocskát? Hmmm?

Mellike 2008.12.04. 16:55:53

Nemrég találtam rá az oldaladra, és nagyon tetszik.:) Jókat somolygok rajta.
Azért írigylem, hogy csak ilyen koszorút tudtatok készíteni:) Nekem van két fiam, egy 7 és egy 2 éves. Most várjuk a harmadikat, és reménykedtünk, hogy hátha kislány, de nem. Persze ez is kisfiú lesz. Így aztán már reményem sincs, hogy én a fiaimmal bármilyen kreatív dolgot csinálhatnék. Néha ugyan rá lehet venni őket apróságokra, de mivel a nagy utál rajzolni és ragasztani... Inkább sütni-főzni szeretnek. Nálunk a számolós füzetek, meg a sport jön be.
süti beállítások módosítása