2008.11.26. 14:38| Szerző: Chipie

Igen, az ott középen egy autócsúszda, és nekem nagyon tetszik, ahogy a tömpe virág  meg a tökegyenes napocska is :-)))) Ájláv a kölköm.

Címkék: rajz pömpöllér  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr64789615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildiko 2008.11.26. 21:03:26

ez is nagyon jó, de a legóból készült birodalmi lépegetőn még nem tettem túl magam. Hogy tud egy 4 éves (jó lassan öt), ilyet építeni? Nagyon ügyes Pömpöllér.

Chipie 2008.11.26. 21:07:22

tényleg ügyes, alig várom, hogy miket alkotunk majd rendes legóból, mert ez a dupló azért nem annyira praktikus, ugye nagy meg nehéz, ha ennek a birodalmi lépegetőnek nem törtek ki vagy ötvenszer a lábai játék közben, akkor egyszer se, szegénykém már tök ideges volt. A rendes legó a kisebb súlyánál fogva jobban kezelhető ilyen szinten.
Alig bírom már karácsonyig, szívem szerint most és azonnal odaadnám neki a legókat, amiket vettem :-)

ildiko 2008.11.27. 12:47:21

hát igen, én így vagyok a kisvasúttal. Úgy de úgy szeretném már látni az örömöt az arcát (és már tervezem hogy is lehetne bővíteni).
süti beállítások módosítása