2008.11.19. 15:50| Szerző: Chipie

Norkától kaptam egy feladatot. Ez egy blogos játék, amelynek a játékszabályai a következők:

  1. Linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett.
  2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba.
  4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve

Norkát nem linkelem be, mert azt kérte, az ő blogja nem nyilvános.

De összeírtam magamról hét dolgot, hogy szignifikáns, vagy inszignifikáns, döntse el mindenki maga. :-)

1. Eredetileg keramikusnak készültem, elég komolyan, 12 éves koromtól 18-ig minden szabad időmben rajzoltam, festettem, művésztelepről rajzstúdióba jártam, hosszú szoknyám volt, ötvenmillió bőr a csuklóm körül és nagy kendőim. :-) Aztán az iparművészetis felvételi kellős közepén hagytam az egészet a pitlibe, mert kiábrándultam belőle.

2. Betegesen félek az altatástól, az a kényszerképzetem, hogyha egyszer oda kerül a sor, hogy engem bármilyen műtét miatt elaltassanak, soha nem fogok felébredni. Az okok ismeretlenek, semmiféle precedens nincs.

3. Kiskoromban kedvenc hobbim az volt, hogy csigákat mászattam magamon - anyám legnagyobb kiborulására - aki undorodott tőlük - mindig úgy jöttem be a kertből, hogy a kezemen-lábamon csigák, és gyönyörködtem bennük.

4. Kamaszkoromban fixa ideám volt, hogy le tudok rajzolni pontosan egy villámot, így sokszor órákig álltam a teraszon viharban :-))

5. Meg tudom nyalni az orromat. :-)

6. Van egy jópár sajátos babonám, nem érdekel a péntek 13 meg a feketemacska, de ha elindultam valahová, és otthon felejtek valamit, nem megyek vissza, vagy ha nagyon muszáj, akkor viszont leülök egy percre, és úgy indulok újra, ha hídon megyek át, mind a két oldalra átnézek (ez nagyapám babonája volt, iránta való tiszteletből használom :-), és ha kibontok egy doboz cigit, az első szálat kiveszem, és megfordítva visszarakom, és utoljára szívom el, az a szerencseszál, valamint hiszek a dolgok hármasságában, ha valami megtörténik egyszer, az vagy megtörténik mégegyszer, vagy soha többé, de ha valami megtörténik kétszer, az tuti meg fog harmadszor is, még nem tartok ott, mint a nagyanyám, aki ha eltört egy bögrét, rögtön utánadobott kettőt, mondván úgyis eltörne még ma, de még van időm  :-)

7. Nem ragaszkodom a tárgyaimhoz, szeretem őket, de ha eltörik a kedvenc bögrém, arra gondolok, hogy na, legalább ez se él túl engem, valahol szemtelenségnek tartom a tárgyaktól, hogy sokkal tartósabbak az embereknél, és én már rég sehol sem leszek, amikor a manikűrollóm vagy a kávésbögrém még mindig virulni fog, és majd régészek söprögetik le róla a homokot ezer év múlva.

 

Nem választok ki senki, de akinek esetleg a kommentelők közül van kedve, az csinálja meg, jó móka. :-D

Címkék: személyes  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr1777925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

napocska74 2008.11.20. 09:48:53

Érdekes ez a villám dolog.Olvass el engemet :))

tilia · http://lillavanottan.blogspot.com 2008.11.20. 12:39:51

de jó, hogy leírtad - ui. én is "kipécéztelek", mikor kaptam levelet, de taktikusan senkinek nem küldtem üzenetet a megjelöltek közül :-)
ez a "másnak készültem, aztán a felvételi közepette otthagytam" ismerős, én a zenével csináltam ezt, bár nem kiábrándulás, hanem akut gyávasági és önostorozási rohamok miatt

norka 2008.11.20. 12:53:28

Nekem az orvosira felvételivel volt így, illetve nem voltam hajlandó nekifutni másodszor - sosem értem, miért, pedig először is csak 2 ponttal maradtam le. Vajon miért?

freckled 2008.11.20. 14:36:27

Te dohányzol vagy ez múltbéli szokásként értendő?

norka 2008.11.20. 15:01:42

Most akkor széttörik a kávésbögréd vagy nem? :-P

Chipie 2008.11.20. 15:18:07

Ha szét is törik, nem bánom, és felkészülten várom az aznapi plusz két eltört dolgot :-)))

freckled, dohányzom sajnos, háromszor szoktam le és vissza terhesség-szoptatás kombó elmúltával, most a fogyókúra miatt halogatom, merthogy se nem enni se nem cigizni egy ilyen orálisan fixáltnak, mint én - na az nem megy, de ha lefogytam, végleg le fogom tenni. Egyébként ilyenkor, hidegben amúgy is nagyon keveset szívok, mert ugye a lakásban nincs cigizés, és minden ciginél beöltözni, kabát, kucsma, stb, majd kint fagyoskodva füstölögni, hát nem az igazi :-))))
süti beállítások módosítása