2008.10.09. 12:55| Szerző: Chipie

Anya, én már tudom, miből van a marhahús!

?

Ölött tehénből!

:-))))

------

Anya, ha Isten lát minket, mi miért nem látjuk őt?

Anya, Isten is járt iskolába, amikor kicsi volt?

Komolyan kezdek kikészülni a témától :-D

És az óvodai hittan sem segít, a múltkor volt az első, mentem érte, akkor kezdődött, mondtam, menjen be, én itt kint megvárom, bement, háromnegyed óra múlva kijött, na, mondom, milyen volt a hittan? Mire felháborodik, hogy dehát még nem volt hittan, anya! Mondom, onnan jössz, kisfiam, nem tűnt fel? Nem.

Nem tudom mit várt, őszintén, pedig elmondtam neki előre, hogy a Julika nénivel fognak beszélni Istenről meg Jézusról, de hát Julika néni amúgyis az óvónénije, gondolom valami extrát várt kis hülyém, Jézust, ahogy alászáll a mennyből és elmagyarázza végre rendesen ezt a feltámadásos projektet, vagy valami. :-))

Címkék: ovi pömpöllér szájak  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr23704953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.10.09. 22:09:55

Mondtam már, hogy erről dumálhatnánk néha?!? :)
süti beállítások módosítása