2008.09.24. 14:07| Szerző: Chipie

Ugyanis hiába erőlködöm én itthon mindenféle Benedek Elekkel meg János vitézzel meg Süsüvel, a gyerek már részben kikerült a befolyásom alól, beszippantotta az óvoda, és az óvodában ugye trendek vannak, nem is akármilyenek, mert ugye a Pisti Power Rangerst néz, a Márkónak Bentíz órája van, és körülbelül minden fiúgyermek hordoz a testén valami pókembereset, az a tény, hogy szerintem a tizedük is csak nagyjából tudja miről van szó, most teljesen irreleváns, haladni kell a divattal, pókemberes alsógatya nélkül nem lehet manapság sikeres már egy kiscsoportos sem.

Namost Pömpöllérnek a leghalványabb fogalma sincs róla, hogy tulajdonképpen ki a fene is az a Pókember, nem is áll szándékomban megmutatni neki, ahogy a Power rangerst (ahogy ő ejti: páváléndzsörz, és ezt nekem komoly fejjel kell végighallgatni :-)), meg a Bentizet sem, őt hálistennek teljesen kielégíti és szociális helyzetét megóvni segít egy-egy pókemberes ruhadarab vagy egy papírból hajtogatott Bentíz óra, amire Zalán rajzolt neki mutatókat. Bentíz egyébként valami japán kis köcsög, aki az órája segítségével mindenfélévé mutálódik, és szörnyekkel küzd, képzelem.

De eljött a pillanat, amikor az én gyerekem úgy érezte, hogy Transzformer nélkül az ő élete egy siralomvölgy, és mivel ráadásul még tök jó is volt mostanában, és nagyon régen kapott bármit is, elmentünk transzformert venni, ami tulajdonképpen autóból robottá illetve robotból autóvá hajtogatódni képes kis izé.

Először picit fibrilláltam a játékboltban, mert a legolcsóbb cucc is ötezer volt, de aztán hálistennek a corában találtunk kisméretű transzformert ezresért, és annyira de annyira röhögtem a gyereken, a kiválasztott robotunk neve ugyanis Bonecrusher - amit természetesen nem fordítottam le neki, de van egy ilyen nagy (relatíve nagy, az egész akkora mint egy matchbox) vasvillaszerű cucc, ami kiáll a hátából, alias lethal weapon

namost az én gyerekemnek nem nagyon jutott eszébe a csonttörés, mint lehetséges opció, először is deklarálta, hogy ez egy magyar transzformer, és Magyarországot védi, másodsorban pedig milyen jó is neki, mert meg tudja vakarni a saját hátát, és spagettit is ehet bárhol, mert van saját villája, de kócos sem lesz soha, mert csak előrántja a hátifésűjét, elnevezte Robinak, és Robi azóta is változatos kalandokat él át nálunk, eredeti funkcióját hálistennek elvesztve.

Mondtam már, hogy imádom a gyerekem?

Címkék: ovi pömpöllér  |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr65679259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawah · http://jasz.freeblog.hu 2008.09.24. 17:01:47

:D :D :D Egy ilyen izé a hátamon nekem is kéne, hogy csak úgy megvakarhassam, ha egyedül is vagyok itthon! :D Mondtam már, hogy én is imádom a gyerekeid?

vidramam 2008.09.24. 17:49:39

Chipie, azt hiszem, most egy pillanatra megállhatsz, és megveregetheted a saját válladat, hogy igen, a nevelési elveim működnek! Lehet, hogy a Benedek Elek meg a Süsü már uncsi az olyan vetélytársak mellett, mint pl. Bentíz, de azért nem tűnnek el a süllyesztőben nyomtalanul. Én hihetetlenül boldog lennék, ha a gyerekem ennyi idősen hasonló intelligenciával és kreativitással kezelné az aktuális divat agyrémeit! Komolyan! Szóval le a kalappal, gratulálok a fiadhoz!!!

napocska74 2008.09.24. 18:38:49

A Zalán nem néz Power Rangerst. Mert ez azt feltételezné,hogy én megengedem . De ha gondolod írhatok a moderátoroknak :))) ?

Chipie 2008.09.24. 19:13:10

hát lehet hogy nem te nézeted vele, de néz...vagy kitalálja hogy néz....beperelsz? :-))

csibie 2008.09.24. 20:47:49

Nyugi, Chipie nem vagytok ezzel egyedül. Pl. az én gyerekem sem néz marhaságokat bár tudja ki az a pókember biztos az oviban világosította fel valamelyik gyerek. De hál istennek venni még nem kellett semmi marhaságot. :) Majd.

paramami 2008.09.24. 21:22:11

csibie!
ami késik nem múlik :DD
vegyes csoportba jár ? mert azok előnyben vannak :DD
persze attól függ, hogy kinek mi az előny :))

paramami 2008.09.24. 21:23:02

napocska!
hát Zalán ezennel lebukott, hogy stikába póver réndzsört néz :DD

Chipie 2008.09.24. 21:27:47

már átírtam pistire, félek a perektől :-))))

norka 2008.09.24. 22:28:12

Az én gyerekeim meg kizárólag tévémentesen randiznak a tieitekkel. Különben perelünk, oké? :-P

Chipie 2008.09.24. 22:59:46

vidramam, ez nagyon jólesett, amit írtál , és nagyon jó lenne ha igazad lenne, és ezek megmaradnának a gyerekben értéknek, hát majd meglátjuk.
Nem is tudtam, hogy olvasgatsz, írhatnál vmit, akár emailben, hogy hogy vagytok, Maja már gondolom komoly nagylány!

kadarm 2008.09.25. 11:35:23

abszolúte egyetértek vidramammal, nem valószínű, hogy bármit komolyan elrontanál már. gondolkodtál már azon, hogy ebből a gyerekből mi lehetne egy bunkó családban? egyrészt szuper, hogy miattatok minden energiája (vagy legalábbis a nagy része) pozitív irányba fordul, másrészt meg olyan szomorú, hogy más gyerekek nem kapják meg ezt a lehetőséget. de géza csuda helyes, az biztos.
süti beállítások módosítása