2008.09.18. 18:58| Szerző: Chipie

Az van nálunk bőven, úgy látszik, Pömpöllér szerelmes típus - egyelőre legalábbis - Rebekával ugyanis fordulatokban bővelkedik a kapcsolatuk, a múltkor a csaj kirakta, és ettől az én kockafejű übermacsóm kicsit megdöccent, én meg éreztem magamban felhorgadni az undorító anyóst, aki legszívesebben kitaposná a belét annak, aki a fiacskája lelkébe gázol, amikor este, már lámpaoltás után az én kicsi szívem már álomittas hangon a következőket mondja: Anya, tudod kit szeretek a világon a legjobban? Téged, meg a Rebekát, aki az én szerelmem, de szakított velem, de én még mindig szeretem. Hát kész voltam, mondom, figyelj, lehet hogy a Rebeka meggondolja magát, legyél vele nagyon kedves meg aranyos, és hátha megint összejöttök, jó, ragyogott fel a hangja, majd elaludt, én meg legszívesebben kiosztottam volna két ordas pofont annak a hülye libának, aki én gyerekem érzelmeivel szórakozik, és lent háborogtam az embernek, hogy milyenek már a mai fiatalok, pföj, csak úgy használja , majd eldobja, mint egy zsebkendőt.

Na másnap, megyek az oviba, ott ragyognak kézenfogva és közlik, hogy ők szerelmesek, tegnap csak viccből mondta a Rebeka, amit mondott, fátylat rá, egész estig nálunk dekkolt az ifjú pár, megint belebonyolódtak valami totálisan szürreális szerepjátékba, volt benne öreg király, meg kis királylány és az őrdínójuk, meg egy targonca is, de a sztorit már ne kérdezzétek, na mindegy, és játék közben egyszercsak Rebeka elszólta magát, hogy most minden lány a Barnabásba szerelmes, meg a Bogi is, meg a Kitti is, és a Kitti gyűrűt kért a Barnabástól, mire a kisfiam előveszi a zsebéből anyám antik ezüstgyűrűjét, amit az ékszeresdobozomból bányásztak ki, azt hittem lefordulok a székről :-DDDD

Egyébként szerintem itt arról lehet szó, hogy Pömpöllérnek -a legtöbb ovis fiúval ellentétben - nem derogál egy cseppet sem a lányokkal játszani az oviban, sőt pl kifejezetten élvezi, amikor papás-mamásat játszanak, a múltkor is fuldokoltam a röhögéstől, amikor közeledett a fiacskám, mögötte a hárem, toltak egy babakocsiban egy csoffadt babát, akiről elmesélték, hogy ő Atika, és fiú, és a Barnabás az apukája, mire apuka beközölte a baromfiudvarral, hogy csöndben legyetek, most altatok, mire a csajok engedelmesen bekussoltak és néma áhítattal figyelték, ahogy Géza elkezdte tologatni a babakocsit (itthoni minta ugyebár) és énekelte hogy Tentebabaatenteeee :-))))

Elkezdtem gyűjteni gyerektartásra.

Címkék: pömpöllér lámúr  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr7670306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimi 2008.09.18. 19:19:22

:-))))))))))))))
Ez kééééész, én konkrétan kifeküdtem a röhögéstől!!! :-)
Imádom a fiadat(meg Téged, ahogy előadod a sztorijait!!!) :-)

csibie 2008.09.18. 20:36:17

nagyon szórakoztató vagy már megint. :))
de azért gyakorold a jófej anyóságot, mert nem szabad minden szarért virtuálisan kitaposni a leendő menyek belét. :))

kadarm 2008.09.19. 10:29:33

ez a pömpöllér egyre jobban hasonlít a fiamra, úgy tűnik, nincs az a machogyerek, akit egy domináns anya nem tud megnevelni. na persze kell hozzá a szörnyeteg apja is, aki kocsma helyett gyerekkocsit tologat.:) majd később nagyon javasolnám a Vasjankó című könyvet, fiúnevelésnél igen hasznos. a stílusa tré, de érdekes.

hawah 2008.09.19. 14:01:46

:D Hehehe! Ki is fog itt kiket cserbenhagyni?! ;)
süti beállítások módosítása