2008.03.27. 22:10| Szerző: Chipie

-Anya, én soha többet nem akarok oviba menni! - mondja az én szememfénye nekikeseredve.

-Nocsak, és miért nem?

-Mert ott mindig csak az irodába viszik a gyerekeket!

-Aha. Például melyik gyereket vitték oda? - kérdem, mintha nem tudnám a választ :-)

-Hát engem

-És milyen irodába vittek?

-A Klári néni (igazgató) irodájába és ott mi elbeszélgettünk.

-Igeen? És miről beszélgettetek?

-Hát hogy a Zalánnak nem szabad rondán beszélnie velem és folyton azt mondani hogy ő az erősebb főnök.

-Értem. De akkor miért nem a Zalánt vitték az irodába?

-Hát mert én rúgtam őt lábon.

:-D

Címkék: ovi pömpöllér  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pompoller.blog.hu/api/trackback/id/tr5399839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása